דרעי: "עלינו לסרב ליטול את פירורי התפקידים שהשאירו לנו"

    איתי גדסי No Comments on דרעי: "עלינו לסרב ליטול את פירורי התפקידים שהשאירו לנו"

    יו"ר ש"ס אריה דרעי בישיבת סיעת ש"ס: "על גוש הימין לסרב ליטול תפקידי ראשות ועדה בממשלה הלא לגיטימית הזו"

    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "אמליץ לראשי גוש הימין לסרב ליטול את פירורי ראשות הוועדות של הקואליציה הזו. מדובר בממשלה לא לגיטימית שנבחרה בדרכי רמייה והונאה ואין שום סיבה שנשתף איתם פעולה", כך אמר היום (חמישי) יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי בישיבת סיעה מיוחדת שקיים ביום בבית ש"ס בהשתתפות כל חברי הכנסת של התנועה.

    עוד הוסיף דרעי, "מדובר בקואליציית שמאל שחרטה על דגלה פגיעה במסורת ובזהות היהודית של המדינה, ושוברת שיאים של דורסנות וסתימת פיות. לא יקנו אותנו בפירורי ועדות לא רלוונטיות. שיחלקו את הוועדות בינם לבין עצמם ואנחנו נמשיך להיאבק ולעשות הכל כדי להפילם".

    בישיבת הסיעה התווה יו"ר ש"ס את דרכי הפעולה למאבק בממשלה הזו בכנסת, ע"י השתתפות ערה בדיוני המליאה והוועדות, יחד עם הניסיון והמרץ הידועים של חברי הכנסת של ש"ס.

    בנוסף, הציג יו"ר התנועה תכנית מיוחדת לחיזוק השטח של תנועת ש"ס, בהפניית משאבים רבים להעצמת המפלגה ומוסדותיה וחיבור לנציגים ברשויות המקומיות ולציבור הרחב.

    במסגרת זו, יערוך יו"ר התנועה יחד עם חברי הכנסת סיורים תכופים ברחבי הארץ כדי לטפל באתגרים ובבעיות הקיימות. כמו כן, הורה דרעי לחברי הכנסת לקיים מועדי 'קבלת קהל' לפי תכנית מסודרת בכל הארץ, בשיתוף מומחים ואנשי מקצוע כדי לתת מענה ישיר ומיטבי לכלל פניות הציבור.

    דרעי סיכם: "אנחנו עושים הכל לקצר את ימיה של הממשלה הרעה והמסוכנת הזו. במקביל, ננצל את הזמן לחיזוק מוסדות המפלגה ופתיחתה לקהלים רחבים, כתנועה המסורתית והחברתית הגדולה בישראל, על פי מורשתו של מרן רבנו עובדיה יוסף זצ"ל".



    0 תגובות