האסון במיאמי: לפחות 51 נעדרים בקריסת הבנין

    שלמה ריזל 2 Comment on האסון במיאמי: לפחות 51 נעדרים בקריסת הבנין

    ארה"ב: כוחות ההצלה של מיאמי ממשיכים בניסיונות החילוץ של נפגעי אסון קריסת הבנין בשכונת סופרסייד. מוקדם יותר דווח כי 37 בני אדם חולצו. לפחות 51 בני אדם מוגדרים כנעדרים, בהם חרדים רבים

    הבנין שקרס בשכונת סופרסייד צילום: מוישלה גוטמן
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפחות 51 בני אדם מוגדרים כנעדרים בקריסת בנין המגורים בשכונת סופרסייד הסמוכה למיאמי ביץ' בארה"ב, לפחות 8 מתוכם חרדים. מספר הנעדרים היהודים ככל הנראה גדול יותר ועומד על כמה עשרות ועוד כ-150 פצועים. בשעה זו נמשכים מאמצי החילוץ במקביל לירידת גשם שוטף שמקשה על הפעילות. רוב הנפגעים באירוע קבורים מתחת להריסות.

    כזכור, הבוקר דווח כי במהלך הלילה קרס חלקית בנין מגורים ענק בשכונת סופרסייד הסמוכה למיאמי ביץ' בארה"ב. מדובר באזור חרדי מובהק. עשרות משפחות התגוררו באותו בנין בן ה-11 קומות. מדובר כאמור בבנין גדול ממדים של 130 דירות, מתוכן קרסו כ-60 דירות שהיו כל האגף הצפוני של הבנין.

    הרשויות בעיר הכריזו על אירוע רב נפגעים וכוחות גדולים של מכבי האש ויחידות חילוץ נשלחו לזירת האירוע. בשעות האחרונות דווח על 37 בני אדם שחולצו מן ההריסות.  בשלב זה לא ידוע מה גרם לקריסת הבנין.

    בקהילת חב"ד באזור טוענים כי זוג חסידים מבוגר שהתגורר בבניין נמצא גם כן בין הנעדרים. אנשי ארגון 'חסד של אמת' של הרב מרק רוזנברג נמצאים גם הם במקום, ועובדים עם הרשויות המנסות לאתר נעדרים.

    יוסף דהן, מאנשי הצלה טוען: "יש לנו רשימה של 70 נעדרים, חלק מהשמות מוכרים לי. הרבה יהודים גרים בבניין עצמו. בנוסף מדובר במעל 150 פצועים".

    בכיר בכוחות ההצלה ונציג זק"א במיאמי סיפר הבוקר: "מדובר במגדל מגורים בשכונה היהודית במיאמי בו מתגוררות בין היתר גם משפחות יהודיות. אנו פועלים יחד עם שאר כוחות הביטחון וההצלה במיאמי ועוקבים מקרוב אחר פעולות החילוץ, אנו מתמקדים כעת באיתור המשפחות היהודיות. כולנו בתפילה שהאירוע הזה יסתיים עם כמה שפחות נפגעים וקרבנות".

    צילום תמונות וסרטונים: מוישלה גוטמן

    צילום: מוישלה גוטמן
    צילום: מוישלה גוטמן

    הבנין שקרס בשכונת סופרסייד

    מוישלה גוטמן



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      האם מישהו חשב לבדוק האפשרות לפיגוע טרור?.