דוד אמסלם בריאיון: "הקואליציה מלאה בשנאה לנתניהו והחרדים"

    איתי גדסי 2 Comment on דוד אמסלם בריאיון: "הקואליציה מלאה בשנאה לנתניהו והחרדים"

    השר לשעבר ח"כ דוד אמסלם בריאיון תוקף את הצביעות של הקואליציה בראשות לפיד, עם הקמת הממשלה המנופחת, "לקח משרד חליפי שאין בו כלום ומינה לו מנכ"ל רק בשביל לספר לחבר'ה". על מכירת החיסול לעבאס, "חטיבת זוחלי הגחון הלכה ושלחה את הזוחל הראשי והמאכער מר אלקין, שיציע לעבאס סגן שר השיכון" . והתמודדות ראש בראש עם התקשורת העוינת

    צילום: פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ דוד אמסלם בריאיון היום (חמישי) ל"מהדורת הבוקר" בהגשת איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן התייחס למלחמתו בתקשורת למרות כל ההכפשות, "הם מנסים להשפיל אותי ואני לא אתן להם להשפיל אותנו".

    על אמירתו של גנץ שאין שינוי בין הממשלה בנוכחית לקודמת אומר אמסלם, "הממשלה הנוכחית הרבה יותר גרועה, הם לקחו 27 שרים על 54 איש, הוא לא שם לב כי הוא לקח 17 בפעם הקודמת. זה ממשלה צפונבונית, מבזבזת כספי ציבור. יש 15 חכי"ם חדשים, על מנת שהם לא יבואו להצבעות".

    אמסלם תקף את הצביעות של יש עתיד, "אצלם כולם מפלגות דיקטטוריות, הוא לקח משרד לראש הממשלה החליפי עם מנכ"ל למשרד של כלום הוא רוצה לספר לכל החבר'ה בתל אביב איך הוא עשה צחוק מכולנו".

    על היכולת של הממשלה הנוכחית לשרוד, "אתמול חטיבת זוחלי הגחון הלכה ושלחה את הזוחל הראשי והמכער מר אלקין, שיציע לעבאס סגן שר השיכון, על מנת שהוא יוכל להשגיח על הרס הפחונים בנגב ועוד כמה אלפי דונמים שהוא ייתן לבדואים בנגב המערבי. מנסור עבאס אתה תמתין עוד שבוע הם כבר יתנו לך את תפקיד שר השיכון ושר הביטחון אם תרצה".

    עוד הוסיף, "53 מיליארד זה תקציב הביטחון. תמיד לפיד תקף את המאתיים מיליון ש"ח לחרדים".

    על היכולת של החזקת הממשלה אומר אמסלם, "הם קצוות בלתי נתפסים, כל אחד הוא ראש ממשלה במקומו, גנץ רצה להקים וועדת חקירה על הצוללות בכלל בלי להודיע להם. בנט בכלל הכי מיותר במערכת שם. הם בקצוות האידאולוגים".

    על השקרים של בנט תוקף אמסלם, "בנט כתב את הספר איך מנצחים את הקורונה, אני לא הייתי קונה ממנו מכונית יד 2, הוא היה עסוק כל כך באודי 8 והוא שכח לפתוח את הספר לבדוק איך מטפלים בקורונה. הוא גנב את הציבור ולקח ראשות ממשלה עם 6 מנדטים, לא היה תקדים כזה בכל הדמוקרטיות".



    2 תגובות

    מיין תגובות