- רדיו קול חי - -

המרכז הרפואי שפועל להתאים את עצמו למגזר החרדי

פגישה מיוחדת נערכה השבוע בבית החולים "הרצליה מדיקל סנטר" כאשר למקום הגיע הרב אברהם קאפ יו"ר ארגון "עזרת אחים" על מנת לעמוד מקרוב אחר הצורך בהעמקת שיתוף הפעולה עם המגזר החרדי.

במהלך מפגש ההיכרות נפגש הרב אברהם קאפ עם מנכ"ל בית החולים דני אנגל אשר הציג בפניו את מעלותיו הכבירות של בית החולים בשלל תחומים פורצי דרך ואת מומחיות הרופאים והצוות.

הרב אברהם קאפ ערך סיור מקיף במחלקות השונות ועמד מקרוב אחר מתן השירות של בית החולים על ידי טובי המוחות בעולם הרפואה אשר נותנים מענה מקצועי ומהיר למטופלי המרכז הרפואי.

במהלך הסיור יחד עם מנכ"ל בין החולים עברו השניים יחד בחדרי הצנתור והתפעלו מהצורה החדשנית אשר הם בנויים וכן מהרובוטים המתקדמים ביותר שישנם בעולם הרפואה לצורך ניתוחים שונים ומיוחדים.

מנכ"ל בית החולים דני אנגל הציג בפני יו"ר ארגון "עזרת אחים" הרב אברהם קאפ את החזון ואת המקצועיות אשר מוביל בית החולים בשורת יעדים פורצי דרך בעולם הרפואה המתקדם, וכן את השירות ואת המקצועיות של המרכז הרפואי.

במהלך המפגש הציג מנכ"ל בית החולים את שיתוף הפעולה הקיים בין בית החולים לבין קופות החולים במגזר החרדי, בין היתר עם קופות החולים כללית ומאוחדת. מנכ"ל בית החולים אף הוסיף את הצורך החשוב בהעמקת שיתוף הפעולה עם המגזר.

הרב אברהם קאפ אמר בסיום המפגש כי "אני שמח לראות את הגישה הייחודית והפתוחה להתאים את בית החולים למגזר החרדי בצורה מקצועית וחסרת תקדים וללא פשרות, בטוחני שהמפגש יביא לידי שיתוף פעולה".

יצוין כי המפגש המיוחד נערך כחלק מהמאמצים הרבים שמשקיעים במרכז הרפואי הרצליה מדיקל סנטר על מנת להנעים ולהתאים את השהות במחלקות השונות גם עבור המגזר החרדי אשר מגיע למקום בהמוניו בשל המקצועיות והשירות המיוחד שמעניק המקום