הזן ההודי: מדוע לא עושים סגר על בנימינה?

    אבי יעקב 1 Comment on הזן ההודי: מדוע לא עושים סגר על בנימינה?

    בזמן שאת בני ברק סגרו בתקופת הקורונה יש התעלמות מהתקשורת על ערים עם עשרות חולים. מנחם טוקר וצוות זמן אוויר חייגו למועצת בנימינה שיש שם עשרות חולים כדי לשאול למה לא סוגרים אותם. מה הייתה התשובה? האזינו:

    מנחם טוקר באולפן צילום: עפר גדנקן
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: עפר גדנקן


    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לאאאא לא נכוןןן!!!
      היא לא עובדת כרגיל! כעע סגרו אותו אולי לא הרמטייית אבל כן סגרו חלק!!
      באמת מפחידדד!!
      אני גרה מטר מבינימינה… אני אישית התחלתי ללכת עם מסכה כבר! אני לא מחכה עד שהתחלואה תעלה מעלהה מעלהה!! אנשים שווה לכם ללכת עם מסכה בשבילכם!!!!! זה לא יזיק לכם בכלום תאמינו לייי רק יועיל שלא תיהיה עכשיו התפרצות חדשה תחשבו על כל האנשים שצריכים לחתן את הילדים אחרי שלושת השבועות.. ואם יהיה התפרצות והמוןןן חולים הכל יהרס להם!! לא ההיתם רוצים שזה ייקרה לכם נכון ?? אז לא ייקרה לכם כלום אם תוכלו לחשוב על הזולת ועל האנשים שסביבכם ולעטות מסכות…
      אז אם אתם יכולים לעזור למה שלא תעשו את זה פשוט לכווו כבר עם מסכותת אל תחכו לאף אחד!!! זה גם בעיקר בשבילכם לבריאות שלכם אתם לא עושים טובה לאף אחד!! ר-ק לעצמכםם!! ורוצו להתחסןןןןןןןןן !!! למרות שלא בטוח שהחיסון מועיל אבל מה שבטוח שהוא לא מזיק!!! ואם הרבנים אמרו להתחסןן אז צריך לרוץץ ולהתחסןןן!!!!
      ובינימינה זה מקום נחמד וסבבה בעיקר של חילוניים אין שם כמעט חרדים…. אז תיהיה רגוע חחח סתםםם
      מהזה לא להכיר את בינימינה הגזמתת מנחםםם!!! חחחח יאללה יום טוב לךך ותמשיך עם השטויות שלךך זה טובבב! ודרך אגב חרדים יקרים עכשיו זאת ההזדמנות שלנו להראות להם מי אנחנוווו את הצד החזק שלנוו והיפה שיש בחרדים פשוט בואו נלך עם מסכות נשמור על עצמינו ובע"זה שאצלנו לא תיהיה שום התפרצות וכך התקשורת תביןןןן שלא אנחנו אלו שמפיצים את המחלות ותפסיק להתסיס עלינוו!!!
      הלואאיייי שאפילו מישהו אחד ייקח ממה שכתבתי משהוו , מסר!!!!
      רפואה שלימה לכל עמ"י ובשורות טובות אמןןן!!
      תודה מנחם על השמחה שאתה מכניס ליי!!