תפילת גדולי ישראל: מחר עושים סוף לימי הציפייה

    אבי יעקב No Comments on תפילת גדולי ישראל: מחר עושים סוף לימי הציפייה
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשליחותו של רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קניבסקי שליט"א יגיע מחר הגה"צ רבי שמעון גלאי שליט"א אשר נודע בתפילותיו הזכות לבית האישה השונמית הממוקם בטבורו של כפר הערבי 'סולם' ושם במקום המסוגל הוא יקרע שערי שמים לישועתם של מצפי הילדים.

    זו לא תפילה שמתקיימת כל יום, זה לא דבר של מה בכך, שם, במקום המסוגל, בבית של האישה שזכתה להבטחת הנביא אלישע, "למועד את חובקת בן", שם במקום הנורא זה יקרע הגה"צ רבי שמעון גלאי שערי שמים עבור אלפי תורמי 'קופת העיר'.

    הביקוש להצטרף למעמד התפילה הנדיר הוא חסר תקדים בהיקפו, ב'קופת העיר' קוראים לציבור הרחב להקדים ולשלוח את שמותיהם ושמות יקיריהם הזקוקים לישועה עוד היום, בכדי למנוע עומס של הרגע האחרון.

    תחשבו על זה רגע, אנשים רבים ממתינים כבר שנים ל"ע לילדים, ואין. אנשים עשו את כל הסגולות, מה הם לא עשו? אבל הישועה עדיין לא הגיעה, כעת זה הזמן לעשות סוף לימי הציפייה, לעשות סוף לימים הקשים הללו.

    בשנים עברו, בתפילה המיוחדת הזו, נושעו אלפים רבים, אלפים רבים שהמתינו לזש"ק נושעו למעלה מדרך הטבע בתפילה הנוראה הזו במקום המסוגל והנדיר, אשר ברכת הנביא עדיין מרחפת שם, עדיין פועלת שם.

    מחר זה קורה, מחר גם אתם תוכלו לעשות סוף לימי הציפייה, מחר תוכלו לעשות סוף לימים השקטים בבית, כי למועד גם אתם תזכו לחבוק בן, גם אתם תזכו שישמע בבתיכם קול שמחה, הצטרפו עוד היום, אסור לכם לפספס את ההזדמנות הנדירה הזו.

     

    https://www.kupat.org.il/news/184/?source=



    0 תגובות