היערכות להתפשטות הנגיף: המסיכות יחזרו אם נחצה את ה-100 מאומתים

    איתי גדסי No Comments on היערכות להתפשטות הנגיף: המסיכות יחזרו אם נחצה את ה-100 מאומתים

    בדיון היערכות בראשות ראה"מ בנט ובכירי משרד הבריאות, הנחה ראה"מ להפעיל מחדש את מערך קטיעת שרשראות ההדבקה ודחיית הכנסת תיירים לישראל בחודש

    החזרת המסיכות צילום: פלאש 90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המאבק בנגיף הקורונה: ראש הממשלה, נפתלי בנט, ערך היום (רביעי) דיון על  התפשטות המוטציה ההודית בישראל והיערכות לקראת אפשרות של זינוק במאומתים בישראל.

    ראש הממשלה, נפתלי בנט, אמר בפתח הדיון: "המטרה שלנו כרגע, בראש ובראשונה, היא לשמור על אזרחי ישראל מפני זן הדלתא המשתולל בעולם. לצד זה, אנחנו רוצים לצמצם במידת האפשר את הפגיעה בשגרת החיים במדינה".

    ראש הממשלה הנחה את גורמי המקצוע לקבל את ההחלטות בשקיפות מירבית, תוך התבססות על נתונים: לפני הכל יתחיל מבצע לאומי לחיסון בני 12 ומעלה, בדגש על מאמץ הסברתי.

    בנוסף, חידוש הפעילות של מערך קטיעת שרשראות הדבקה בשיתוף הרשויות המקומיות, אשר יתוגברו במשאבים בהתאם, במטרה לעצור את מוקדי ההדבקה בשלב מוקדם.

    החזרת המסיכות: במידה וייחצה ממוצע 100 הנדבקים ביום למשך שבוע, תוחל חובת עטיית מסיכה בחללים סגורים. בשלב זה, המלצת גורמי המקצוע לאזרחי ישראל היא לשוב לעטיית מסיכות.

    הגנה על הקשישים: החזרת "מגן אבות" לפעילות והגדלת היקף הבדיקות ל-10,000 ביום.

    נתב״ג ומעברי הגבול: הוחלט, כי ההחלטות שהתקבלו בעניין נתב״ג ייושמו גם בשאר מעברי הגבול הבינלאומיים. כל נוסע ישראלי לחו"ל יחתום על הצהרה בטרם עלייתו לטיסה, לפיה הוא מתחייב שלא להגיע בשעריהן של מדינות בסיכון גבוה. ההצהרה תיבדק בדלפק הקבלה לטיסה.

    בנוסף, דחיית ההיתר לכניסת זרים לישראל למטרות תיירות למשך חודש (מה-01/07 ל-01/08), למעט במסגרת מתווה התיירות הקבוצתית.



    0 תגובות