ערב מיוחד: ועידת בריאות הנפש בראי ההלכה

    אבי יעקב 1 Comment on ערב מיוחד: ועידת בריאות הנפש בראי ההלכה

    ביוזמת ארגון "בית חם ובשידור חי ב"קול חי" תתקיים הערב ועידת רפואה מיוחדת בנושא בריאות הנפש | באירוע ישתתפו בכירי המומחים לבריאות הנפש במגזר החרדי ובמערכת הבריאות ובסופה מופע מוסיקלי והגרלת ענק | מוזמנים לצפות

    ההכנות לוועידת בריאות הנפש צילום: קול חי
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב בשעה 20:00 לאחר המהדורה המרכזית ברדיו "קול חי תתקיים  ועידת רפואה מיוחדת בנושא בריאות הנפש  בחסות וביוזמת ארגון החסד "בית חם" ותועבר בשידור בקול חי. באירוע ישתתפו פרויקטור הקורונה לשעבד פרופ' רוני גמזו ושר הבריאות לשעבר יולי אדלשטיין.

    בוועידה שתונחה על ידי איש רדיו "קול חי" העיתונאי אבי מימרן ישתתפו בנוסף מומחים שונים בתחום רפואת הנפש על דברים שלא ידעתם ולא שמעתם עם אנשים המתמודדים על פרדוקסים ואתגרים נפשיים שונים ומאתגרים.

    כל המומחים, בכירי הרופאים, והסיפורים ידברו לראשונה על דברים חדשים ואתגרים שלא ידעתם. התמודדות בני הנוער אחרי שנת הקורונה, אסון מירון שגבה מחיר נפשי והותיר צלקת קשה. באירוע יעלו גם הנושאים המעניינים בתחום בריאות הנפש: טיפול ועזרה פסיכיאטרית בראי ההלכה, סימני אזהרה המחייבים טיפול, התמודדות עם חרדות ודיכאון, טיפול והתמכרויות ועוד ועוד.

    בשעה 23:00 תיערך מופע בהפקת מוישי ביכלר באולמי קונקורד, במופע ישתתפו מקהלת "ידידים", ילד הפלא מנדי רוט, והזמר שלמה גובי. על הקלידים באירוע יהיה יהודה רושגולד ומנחם הכט על כלי הנשיפה. לקראת ההגרלה הענקית דופלקס ענק ומפואר בעיר טבריה לתורמי הארגון.

    האירוע פורץ דרך ויחיד מסוגו ויש ביקוש רב להאזנה ולצפייה בשידור החי שיועבר באתר "קול חי". במהלך שעות הערב יפורסמו ממצאי סקר מאת מכון "אסקריא" שבוחן לראשונה באופן מסודר את תחום בריאות הנפש במגזר החרדי.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אני מאוד שמחה שהעלו את הנושא הזה לצערי בני חלה לפני 5 שנים ונתקלתי ביוקארטיה מאוד אגומה. הרווחה לא מכירה בי הסיוע המשפטי התחמק מימני ….נעלצתי לעשות הוולאה לולממן עו"ד ופסיכיאטר פרטי בישביל להוציא מנויי אפרוטרופסות . אני לא מבינה את המערכת לא מספיק שזה סבל רב למשפחה הם עוד מקשים עלינו. הכול במדינה הזאת זה כסף……נתן דוגמה פניתי לעו"ד להוציא צו נכה לבן נתקלתי בסירוב ….הייתי מופתעת שהשכן שלי הוציא תו נכה והוא אפילו לא נכה . שאלתי איך הוא טען ששילם שוחד 1500 ש. ויש עוד הרבה מחדלים לגבי המחלה אנחנו נופלים בן הכיסאות אני מיואשת כל המוטיבציה והאנרגיות ירדו לי החיים עד כדי כך שאחלתי לבן שלי שעדיף שימות ….כי שנינו סובלים וגם בני המשפחה . סליחה על הביבול יש לי כלכאך הרבה לרשום ויש לי ניירת על כל המחדלים והאוגמת נפש שנעשה לי …אני חייה לבד מתקיימת מאבטלה ואני קורסת ..