התפרצות הזן ההודי: 110 נדבקים חדשים אתמול, 64 תלמידים

    צבי טסלר No Comments on התפרצות הזן ההודי: 110 נדבקים חדשים אתמול, 64 תלמידים

    הקורונה בישראל: אתמול אובחנו 110 מאומתים לקורונה, מרביתם נדבקו במערכת החינוך. 14 נדבקו בעקבות חזרה מחו"ל והיתר מבן משפחה או ממקור לא ידוע

    בדיקות קורונה צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משרד הבריאות עדכן הבוקר (רביעי), כי אתמול אובחנו 110 נדבקים חדשים בקורונה, 64 מהם תלמידים. העיר בנימינה הפכה כתומה על פי מתווה הרמזור בשל התפרצות מקומית של 18 נדבקים ביממה אחת ו-108 בסך הכל מאז ההתפרצות המחודשת הראשונה בישראל של המוטציה ההודית לנגיף קורונה.

    משרד הבריאות ממשיך לעקוב בדריכות אחר נתוני ההדבקות המעודכנים ונערך לאפשרות של החזרת הגבלות ובהן, בין היתר חובת בידוד במקרים מסוימים גם למחוסנים ומחלימים וחידוש החובה לעטות מסכה ולשמור על ריחוק זה מזה במבנים סגורים- שנכון לעכשיו הינה בגדר המלצה בלבד.

    ראש הממשלה בנט יכנס בצהריים דיון עם שר הבריאות ובכירי משרדו במטרה לקבל המשך עדכונים ודרכי פעולה מול התפרצויות הקורונה של הימים האחרונים. בפגישה ינכחו נציגי משרדים נוספים ובהם האוצר, המשפטים, התחבורה וכן מומחים שיתבקשו להעריך את תמונת המצב.

    במקביל, נמל התעופה בן-גוריון נערך על פי הנהלים החדשים עליהם הכריז אתמול רה"מ בנט ובהם חובת עטית מסכה בכל שטח נמל התעופה וביצוע בדיקת קורונה מהירה קודם הכניסה לארץ. בנוסף נבחנת אפשרות כי בקרוב ידרשו הטסים למלא הצהרה מאומתת כי אינם טסים למדינות האסורות המוגדרות אדומות שהן רוסיה, הודו, דרום אפריקה, מקסיקו, ברזיל וארגנטינה- ונוסע שישוב לארץ עם חותמת בדרכון של אחת המדינות האלה יאלץ לשלם קנס בסך 5000 שקלים ולהיכנס לבידוד מידי.



    0 תגובות