ועידה רפואית מיוחדת בהשתתפות מורי הוראה

    אבי יעקב No Comments on ועידה רפואית מיוחדת בהשתתפות מורי הוראה

    היערכות גדולה לקראת הוועידה השנתית לרפואה ולהלכה, הנערכת על ידי רשת בתי ההוראה הארצית 'המאורות' לקהילות קודש עדת תימן, הנערכת בשיתוף עשרות רבנים ומומחי הרפואה של שירותי בריאות 'כללית' ובתמיכת גדולי ישראל שליט"א

    ועידת רפואה והלכה בשנת תש''פ צילום: מכון המאורות
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כמדי שנה, גם השנה תיערך ועידת רפואה והלכה למאות רבנים ומורי הוראה מכל רחבי הארץ, בראשות גדולי הרבנים ובשיתוף מומחי הרפואה וההלכה. הוועידה נערכת ומתקיימת על ידי רשת בתי ההוראה הארצית לקהילות קודש תימן 'המאורות', אשר מפעילה מערך של כ-70 רבנים ומורי הוראה המשיבים דבר ה' זו הלכה, בבתי ההוראה בכל רחבי הארץ ובקו ההלכה. בית ההוראה פועל ע"י מוסדות התורה והחסד 'מאורות הרש"ש' בראשות הגר"י יפת שליט"א, לצד שרשרת המפעלים הגדולים הפועלים במשך כל ימות השנה.
     
    ממארגני הועידה נמסר, כי הועידה תחולק לארבעה מושבים בנושאים הרלוונטיים והאקטואליים והנצרכים ביותר לרבנים ומורי ההוראה, פוריות בהלכה ורפואה, הצומות ברפואה וההלכה, משא קדשם של מרנן ורבנן עיני העדה, כאשר גולת הכותרת בכינוס הוא המושב בענייני "השמיטה בהלכה". בסיום הכינוס, ערכה מיוחדת תחולק לרבנים ומורי ההוראה, כאות הוקרה על כל פעלם במשך כל ימות השנה למען הציבור.
     
    הועידה תתקיים ביום ראשון בערב, ב' מנחם – אב ה'תשפ"א, באולמי באיאן בבני ברק 


    0 תגובות