הטרור כנגד היהודים ב'שמעון הצדיק': סמוטריץ' לבר לב: "אגיע בכל ערב"

    אבי רבינא No Comments on הטרור כנגד היהודים ב'שמעון הצדיק': סמוטריץ' לבר לב: "אגיע בכל ערב"

    לאחר שחברי הכנסת בצלאל סמוטריץ' ואורית סטרוק הותקפו במהלך סיור בשכונת שמעון הצדיק, פנו השניים במכתב דחוף לשר עומר בר לב ודרשו ממנו לשנות במיידית את גישת המשטרה, "כח המשטרה במקום אינו פועל לעצור את התוקפים, אינו נכנס לבתים מהם מתבצעות התקיפות, ואינו מונע את התקיפות"

    אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (שלישי) סיירו חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ' ואורית סטרוק בשכונת "שמעון הצדיק" בירושלים, במהלך הסיור מוסלמים תושבי המקום תקפו את עוזריהם וניסו לתקוף אף את חברי הכנסת המשטרה בתגובה מיהרה לפנות את חברי הכנסת, במקום לעצור את התוקפים שמנהלים טרור אנטישמי ומוסכן כנגד המשפחות היהודיות במקום.

    בשל איום הטרור המסוכן, יו"ר הציונות הדתית ח"כ במלאל סמוטריץ' וח"כ סטרוק בפנייה דחופה לשר הבט"פ בר לב כתבו: "במצב בלתי נסבל זה, אנו מבקשים ומקווים מאד לקבל מענה מהיר מאד מצדך לפנייתנו. נודה אם נוכל להיפגש אתך, או לסייר אתך במקום".

    השניים הבהירו כי "בכל מקרה, ככל שלא יהיה שינוי מיידי בגישת המשטרה – אנו נאלץ להגיע לשטח בעצמנו בשעות הערב על בסיס קבוע על מנת לעמוד לצד התושבים המותקפים".

    המכתב המלא: צורך דחוף בשינוי שיטת ההפעלה של המשטרה.

    מסיור שקיימנו היום בשכונה שבנדון עולה כי:

    1. בתי היהודים מותקפים באופן קבוע מידי יום, בעיקר בשעות הערב והלילה, באבנים, בקבוקים, בקבוקי תבערה, נפצים וזיקוקים – לתוך החצרות והבתים. חיי התושבים היהודים במקום מאוימים, חלקם נפגעו מהאלימות, ושגרת יומם הפכה לסיוט מתמשך.

    2. התוקפים פועלים באורח קבע מתוך 2 בתים סמוכים שידועים למשטרה ומתועדים.

    3. כח המשטרה במקום אינו פועל לעצור את התוקפים, אינו נכנס לבתים מהם מתבצעות התקיפות, ואינו מונע את התקיפות. הכח עוסק בעיקר בהשגת שקט מלאכותי, וזאת בדרך הקלה: כליאת היהודים בבתיהם, תוך שימוש בכח, לרבות זריקת רימוני הלם לתוך בתי היהודים.

    4. בשטח פועלים גורמים עוינים ואלימים, והמשטרה אינה פועלת להרחיקם או למנוע כניסתם. מצב זה אינו סביר לא מבחינת זכויות התושבים לבטחון אישי, ולא מבחינת ריבונות ושליטת משטרת ישראל בירושלים בירת ישראל.

    אנו מבקשים ודורשים לשנות את הדירקטיבה ואת שיטת ההפעלה של המשטרה בשכונת שמעון הצדיק: להנחות את המשטרה לאפשר חיים תקינים ובטחון אישי לתושבי המקום.
    למנוע כניסת גורמים עוינים, מתסיסים, ואלימים לשכונה, ולהותיר בה את התושבים (יהודים וערבים) בלבד. למנוע לחלוטין התפרעויות.

    לאכוף את החוק והסדר על הפורעים, לבצע מעצרים, חיפושים בתוך הבתים המועדים לפורענות, והרחקות של מתסיסים ותוקפים, ובוודאי שלא לעמוד מנגד בזמן אמת מול השלכת אבנים ובקבוקי תבערה וירי זיקוקים.

    במצב בלתי נסבל זה, אנו מבקשים ומקווים מאד לקבל מענה מהיר מאד מצדך לפנייתנו. נודה אם נוכל להיפגש אתך ו/או לסייר אתך במקום. בכל מקרה, ככל שלא יהיה שינוי מיידי בגישת המשטרה – אנו נאלץ להגיע לשטח בעצמנו בשעות הערב על בסיס קבוע על מנת לעמוד לצד התושבים המותקפים.



    0 תגובות