עימות בכנס השמאל הקיצוני: בן גביר מנע מתומך ה-BDS לדבר בכנסת

    ישראל רובין 1 Comment on עימות בכנס השמאל הקיצוני: בן גביר מנע מתומך ה-BDS לדבר בכנסת

    קריאות גנאי מכוערות נאמרו לעברו של ח"כ בן גביר במהלך כנס "האפרטהייד" של השמאל הקיצוני שנערך בכנסת. ח"כ וסלימאן מנעה מתומך ישראל להיכנס לכנס. מנגד ח"כ בן גביר מנע מתומך החרם על ישראל לדבר בכנס, בן גביר: "מה שהיועמ"ש, יו"ר הכנסת והיועצת המשפטית בכנסת לא עשו, נאלצתי אני לבצע"

    העימות בכנס צילום: פלאש 90
    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השמאל הקיצוני והמפלגות הערביות קיימו היום (שלישי) את כנס בין כיבוש לאפרטהייד בכנסת ישראל, הכנס נערך ביוזמת ח"כ עאידה תומא סולימאן (המשותפת) ומוסי רז (מרצ), בתחילת הכנס ח"כ סולימאן הוציאה את איש ההסברה הערבי יוסף חדד שפועל לטובת מדינת ישראל מהכנס.

    מנגד, תומך הBDS עומר שאקיר שגורש מארה"ב בשל פעולותיו האנטישמיות הגיע לכנסת ישראל, אך ח"כ בן גביר מנע ממנו לדבר.

    במהלך הכנס האנטי ישראלי, החלה מהומה לאחר שאחד מחברי הכנסת החל לתקוף את ח"כ איתמר בן גביר וכינה אותו בשמות גנאי. ח"כ תומא סלימאן דרשה להוציא את בן גביר, בן גביר השיב לה: "תומכת טרור, אין לך סמכות להוציא אותי ואינו מאפשר לתומך הBDS לדבר".

    יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר לדבר על בית המשפחה היהודית ביפו שמוסלמים תושבי השכונה ניסו להצית את ביתם, לאחר שהשליכו לעבר בית המשפחה בקבוקי תבערה בשעת לילה מאוחרת.

    ח"כ וסלימאן בניגוד לתקנות הכנסת, איימה על בן גביר שתוציא אותו לאחר שקראה אותו לסדר. בם גביר השיב לה כי אינה יכולה להוציא אותו וכינה אותה תומכת טרור.

    ח"כ עופר כסיף הטח כינוי גנאי מכוערים כנגד ח"כ בן גביר, בן גביר השיב לו: "אתה מחבל. מחבל".

     

    יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר אמר בתום כנס "האפרטהייד", של תומכי הטרור מהרשימה המשותפת: "אני שמח שמנעתי מתומך הBDS עומר שאקיר האנטישמי לדבר בכנסת ישראל".

    עוד הוסיף בן גביר: "מה שהיועמ"ש, יו"ר הכנסת והיועצת המשפטית בכנסת לא עשו, נאלצתי אני לבצע. יידע כל שונא ישראל המזדהה עם האוייב ונגד חיילי צה"ל שאין לו מקום בכנסת ישראל ואנחנו נילחם למען כבודו של העם היהודי למען החיילים והמדינה. היום ברור מתמיד למה צריך לשלוח את כל החבורה תומכת הטרור הזו לפרלמנט בסוריה".

    ח"כ טיבי אמר לח"כ מוסי רז מיוזמי כנס האפרטהייד הנמנה על הקואליציה: "להזיז את נתניהו זה לא חזות הכול. נוצרה הזדמנות לעצור את הוראת השעה של החוק האוסר איחוד משפחות. זה המבחן שלך מוסי רז ואני תולה בך תקוות".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כל הכבוד לבן גביר!