הסכם היסטורי נחתם בין משרד הבריאות של איחוד האמירויות לכללית

    ארי טננבוים No Comments on הסכם היסטורי נחתם בין משרד הבריאות של איחוד האמירויות לכללית

    הסכם היסטורי לשיתוף פעולה רפואי, ראשון מסוגו, נחתם הבוקר יום שלישי, 22 ביוני, באבו-דאבי, בין כללית לבין משרד הבריאות של איחוד האמירויות ו'דאמאן', חברת הביטוח הרפואי הלאומית של אבו דאבי שהיא המבטח הרפואי הגדול ביותר באיחוד האמירויות | כל הפרטים

    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מעמד החתימה המרגש התקיים בלשכת שר הבריאות של אבו דאבי, השיח' עבדאללה בין מוחמד אל חאמד, המארח והמוביל מטעם האמירויות את מעמד החתימה. על מזכר ההבנות חתמו תת שר הבריאות האמירתי, דר ג'אמל מוחמד אלקעבי, מנכ"ל חברת דאמאן, מר חאמד אל-מאייאס, ומנכ"ל כללית, פרופ' אהוד דודסון. מעמד החתימה התקיים בנוכחות שגריר ישראל באמירויות מר איתן נאה, בכירים מבית המלוכה האמירתי ומנהלים נוספים מכללית. ההסכם נחתם בהמשך להסכם המסגרת שנחתם לפני מספר חודשים בין משרד הבריאות הישראלי ומשרד הבריאות של איחוד האמירויות.

    ההסכם קובע כי יתקיימו מפגשים של חילופי ידע וביקורי משלחות רופאים באמירויות, יתקיימו ייעוציים רפואיים בטלה-רפואה וינתנו טיפולים שונים במרכזי המצוינות של כללית, בהם: מרכז שניידר לרפואת ילדים על כלל ההתמחויות שמוביל בית החולים; ביה"ח בילינסון בתחום הקרדיווסקולרי, ניתוחי לב וכלי דם, כירורגיה מתקדמת, טיפולים אונקולוגיים רב תחומיים והשתלות איברים; וביה"ח לווינשטיין בתחום רפואת השיקום

    ההסכם קובע מתווה לשיתופי פעולה נוספים בתחום הרפואה הדיגיטלית והמחקר בהם:
    – קידום ופיתוח תכניות לרפואה מונעת.
    – שיתוף פעולה עם מכון המחקר של כללית וקידום מחקרים קליניים משותפים.
    – פיתוחים דיגיטליים משותפים והטמעת כלי ניבוי מבוססי בינה מלאכותית (AI) לזיהוי אוכלוסיות בסיכון בריאותי ולמימוש רפואה מונעת ומותאמת אישית.
    – שיתוף פעולה לפיתוח מיזמים משותפים לקידום רפואה מרחוק.

    פרופ' אהוד דודסון, מנכ"ל כללית, "אני גאה להוביל שיתוף פעולה עם איחוד האמירויות ולחתום על הסכם ראשון מסוגו שנועד לקדם את בריאות התושבים במדינותינו. בשנה האחרונה מאז חתימת הסכמי אברהם לנורמליזציה בין ישראל לאיחוד האמירויות, פתחנו בדו-שיח מרתק לטובת קידום הבריאות והרפואה". פרופ דודסון מוסיף "אני שמח כי בהסכם יש התייחסות לתחום המחקר והבריאות הדיגיטלית, המבוססים על מאגרי המידע האדירים שברשות כללית וניסיונה הרב בתרגומם לפעילות מחקר וחדשנות".



    0 תגובות