לקראת פירוק הקואליציה? מסתמן כי רע"מ תתנגד לחוק למניעת איחוד משפחות

    איתי גדסי 1 Comment on לקראת פירוק הקואליציה? מסתמן כי רע"מ תתנגד לחוק למניעת איחוד משפחות

    ח"ג ווליד טאהא מרע"מ הבהיר כי יתנגד לחוק למניעת איחוד משפחות מעזה והשטחים, עם אזרחי ישראל, טאהא ההבהיר ואמר, "מצידי שהממשלה תתפרק". הערכות הם כי בשל התנגדותו כל סיעת רע"מ תתנגד לחוק | האופוזיציה מציעה את החוק של השרה שקד

    מפלגת רע"מ צילום: פלאש 90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האיום על הקואליציה: משבר חוק "איחוד משפחות" מאיים לפרק את קואליציית השמאל-ערבים בראשות בנט ולפיד, משבר פנימי שהולך ומפתח ברע"ם על רקע חוק למניעת איחוד משפחות ערביות מהשטחים ועזה. יו"ר הרשימה מנסור עבאס, מאזן גנאיים ואל חארומי מוכנים לשקול פשרה, וואליד טאהא מתנגד באופן נחרץ.

    ח"כ ווליד טאהא כתב במילים קשות אמוד כנגד החוק שמפלה כביכול ערבים והבהיר כי יתנגד לחוק למרות המשמעת הקואליציונית: "מצידי שהקואליציה תתפרק", טאהא הוסיף כי "חוק גזעני שאיננו יכול לעבור בקולות רע"ם".

    לפי גורמים ברע"מ, טאהא העביר מסר שהוא מתנגד לכל פשרה מחשש שיוצג ברחוב הערבי כמי שמוותר על האינטרס הפלשתיני. בעקבות התנגדותו של טאהא, והשפעתו עם מועצת א-שורא מסתמן שהסיעה כולה תיאלץ להתנגד לחוק. כך חושפת דפנה ליאל.

    על פי החוק למניעת משפחות שהינו הוראת שעה שיש לחדשו מידי שנה, האופוזיציה הודיעה על התנגדות לחוק, במקום החוק, באופוזיציה מקדמים את החוק שיזמה בעבר שרת הפנים איילת שקד קידמה בעבר, אותו מקדם היום ח"כ שמחה רוטמן. החוק של שקד יסגור סופית את הפרצות בחוק ולא ייתן אפשרות כל שהיא לאיחוד משפחות בין תושבי עזה והשטחים לאזרחי ישראל. 



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      התשקורת מסתירה שבהפגנות הפלשתינים רוב הקללות והאיומים הקשים שנשמעים שם הם על מנסור עבאס וראשי רעמ. אף אחד מהם לא מעז לצאת להפגנות הפלשתינים.