- רדיו קול חי - -

עו"ד פישלר: "הזהרתי והתרעתי שאלשיך אינו ראוי"

עו"ד פיני פישלר שוחח עם איתי גדסי ויעקב פרידמן במהדורת הבוקר, על הפרסום מאמש [1] לפיו המפכ"ל לשעבר, אלשיך ייעץ בסתר לתנועת הדגלים השחורים: "מי שיש לו מה להסתיר עובד בסתר. אני מלווה את אלשיך מהיום הראשון, הזהרתי והתרעתי שהאיש הזה אינו ראוי, אני מזכיר שהתפקיד שלו נולד בעוולה, אמרו לו 'בוא תהיה מפכ"ל ואחרי זה תהיה ראש שב"כ'. באותו רגע הבנתי וזעקתי רבותי 'הצילו את עם ישראל, האיש הזה צריך לשבת בבית'. הבעיה היא שלא עשו כלום".

/wp-content/uploads/2021/06/פישלר.mp3 [2]

פישלר הוסיף: "האיש ישב אצל אילנה דיין ואמר 'עדי המדינה בתיקי נתניהו סיפקו את הסחורה', כאשר אך הסתיימה החקירה הלכתי למח"ש והגשתי תלונה, אחרי זה זומנתי לכנסת להעיד נגד אלשיך – אבל אדון מנדלבליט עצר את ההופעה שלי בכנסת ואמר שמכיוון שהגשתי תלונה במח"ש, אז אני לא יכול לנאום בפני הוועדה".

פישלר מונה את הדברים, שהיוו לטענתו 'נקודות אדומות' בקריירה של אלשיך: "עם ההעסקה של ליאור חורב, פרשת אום אל חיראן, פרשת המימד החמישי – כמה נורות אדומות עוד צריך. הוא היה ראש רשות ממלכתית – הוא יושב היום בבית ומקבל פנסיה מהמדינה והוא ייעץ בסתר לתנועה שרוצה להפיל ראש ממשלה. אתם שומעים מה אתם מדברים?"

לדברי פישלר "דגל שחור מתנוסס מעל כל הקדנציה שלו".