לפנות בוקר: הסתיים הדיון הסוער במליאת הכנסת

    איתי גדסי No Comments on לפנות בוקר: הסתיים הדיון הסוער במליאת הכנסת

    מדיניות 'אין קיזוזים': הדיון הסוער הלילה במליאת הכנסת על מספר הצעות חוק הסתיים לפנות בוקר. למעלה ממאה חברי כנסת השתתפו בדיון | ח"כ אבוטבול תקף את בנט: "לא השארת משהו לאהוב בך" | ח"כ אשר: "ראשי הציונות הדתית בעבר מתהפכים בקבר נוכח מה שאתם עושים"

    צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90
    5:31
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תוקפת שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דיון אורך וסוער הלילה (בין שני לשלישי) בכנסת הסתיים רק לפנות בוקר. בדיון השתתפו למעלה ממאה חברי כנסת בעקבות מדיניות ה"אין קיזוזים" בין הקואליציה לאופוזיציה.

    חברי הכנסת החרדים המשיכו לתקוף את הממשלה ואת העומד בראשה.

    ח"כ משה אבוטבול תקף את ראש ההממשלה, נפתלי בנט: "שמעתי שנפתלי בנט אמר לילדיו שהוא עומד להיות האיש השנוא ביותר במדינה.. אז קודם כל זה נכון מאוד. לא השארת משהו לאהוב בך או מישהו שישאר לאהוב אותך. הדרך הפסולה, התרמית והנוכלות בה נקטת בדרכך לכס ראש הממשלה עוד תילמד שנים רבות, כיצד אדם ללא מנדטים יכול להפר את הכללים הדמוקרטיים שהרוב מושל וקובע ומאפשר לרוב זניח ושולי כביכול למשול".

    "אבל עוד דבר תבהיר לבנים שלך שזה לא יהיה הרבה זמן שישנאו אותך כראש ממשלה.. היות שנעשה כל מאמץ שמצב זה ייפסק ומהר. אגב היום באחד הערים בארץ פיסלו את דמותך כפסל ולא בצורה מחמיאה, אבל למרות הכל המעט כבוד שנותנים לך – רכב השרד אאודי 8 ועוד כמה דברים גורמים לך להשאר במצבך כרוה״מ השנוא".

    צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

    "סיפורך זה מזכיר מאוד את הבדיחה היהודית על אחד שחיפש בעיירה את ראש הקהל, את כל מי ששאל בדרכו היכן מתגורר קיבל צרור קללות על ראש הקהל. כאשר הגיע בסופו של חיפוש לביתו של ראש הקהל הוא שאל אותו האם אחרי כל מה שחושבים ואומרים עליך אתה עוד נשאר בתפקיד? ענה לו ראש הקהל: וכי בשביל המעט כבוד שעושים לי אוותר על התפקיד?"

    "אז כדאי שבנט גם יסביר יפה לבנים שלו למה גם שונאים אותו הציבור, ועדיין לא מאוחר לתקן את הטעות האיומה שלך שגורמת הרס וחורבן ליהדות", אמר אבוטבול.

    ח"כ יעקב אשר תקף: "יוסף בורג, זרח ורהפטיג וזבולון המר מתהפכים בקבר ממה שאתם עושים, בושה וחרפה, היזהרו מן הצבועים".

    צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90


    0 תגובות