סמוטריץ' לבנט: "אל תחלק את ירושלים"

    איתי גדסי No Comments on סמוטריץ' לבנט: "אל תחלק את ירושלים"

    יו"ר הציונות הדתית במכתב לראה"מ בנט, דורש ממנו להבהיר כי לא ייתן יד לחלוקת ירושלים, בהקמת קונסולייה פלסטינית בעיר הבירה של ישראל, "אני דורש ממך להודיע לממשל בארה"ב כי ישראל לא לאשר בשם הממשלה את חלוקת ירושלים ולא תאפשר את הקמת קונסוליה בכל חלקי העיר המאוחדת"

    בצלאל סמוטריץ' צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע כוונת הממשל האמריקני לפתוח מחדש את הקונסוליה האמריקנית לפלסטינים בבירת ישראל בירושלים ולא באבו דיס ברמאללה כפי שאמר להם ראש הממשלה לשעבר נתניהו. יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' פונה היום (שני) ליו"ר ימינה ראה"מ בנט וכותב לו: "הודע לממשל האמריקאי שישראל לא תתן את ידה לחלוקת ירושלים".

    במכתב לבנט כותב סמוטריץ': "הובא לידיעתי כי בימים אלו מתקיים שיח בין הממשלה בראשותך לבין הממשל האמריקאי בדבר הקמת קונסוליה אמריקאית במזרח ירושלים לציבור הערבי שתוגדר כקונסוליה ב"פלסטין".

    כפי שבוודאי ידוע לך, מתוקף החלטתו של הנשיא טראמפ על הכרה אמריקאית בירושלים, הממשל האמריקאי מנוע חוקית להקים קונסוליה במזרח ירושלים אלא אם כן יתקבל אישור ממשלת ישראל.

    למיטב הבנתי ממשלת ישראל שוקלת בחיוב את בקשת הממשל האמריקאי ובכך למעשה מחלקת את ירושלים ומכירה בירושלים כבירת מדינה פלסטינית. אם חלילה תאשר זאת יהא זה צעד חמור ומסוכן וחרפה שלא תימחה".

    בסיום המכתב כותב סמוטריץ' לבנט, "אני דורש ממך להודיע לממשל בארה"ב כי ישראל לא תתן את ידה לחלוקת ירושלים ולא תאפשר את הקמת קונסוליה בכל חלקי העיר המאוחדת".



    0 תגובות