- רדיו קול חי - -

ח"כ אשר: "אל לנו להתערב למצביעי הליכוד בבחירת המנהיג שלהם"

צילום: פלאש 90

ח"כ יעקב אשר התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת שמעון ברייטקוף ויהודה אבידן והתייחס לברית עם נתניהו ואמר, "אנחנו הולכים עם הציבור המסורתי, יש כאן מעל מיליון יהודים, הם מכבדים את בחורי הישיבות שהם רואים ובפרט ביישובי הפריפרייה". אשר התייחס לשאלה על החלפת נתניהו והשיב, "אל לנו להתערב לציבור של הליכוד ולומר להם מי יהיה המנהיג שלהם".

על מחדל הבדיקות בנתב"ג אומר אשר, "עכשיו מאשרים בכנסת את חוק הקורונה הגדול שהם כ"כ התנגדו אליו, הובלנו אותו אז בוועדת חוקה היו בו גם בעיות אבל עכשיו הם מעבירים אותו. בנט כתב ספר על הקורונה וראינו שיש הבדל בין לדבר ובין לעשות, יש בלבול גדול אצלם בקבלת החלטות".

על מלחמת חורמה שמנהלות הסיעות החרדיות כנגד הממשלה, הבהיר אשר, "אנחנו גם הולכים לדבר איתם ולצרוח עליהם, הם אולי רוצים שאנחנו לא נדבר איתם. אנחנו קיבלנו החלטה שכל שר כשישכור לו שכיר חרב חרדי, כדי לעשות הפרד ומשול להראות שיש לו אולי חיוכים הציבור החרדי, לא יהיה יותר וקיבלנו החלטה משותפת בעניין".

על הקמת וועדת החקירה של אסון מירון אמר אשר, "כל הכוונה שלהם זה לתפוס את נתניהו או אולי את אוחנה, זה להשתמש בשמם של ההרוגים והפצועים. אבל שיש חוק מוכן על שולחנם פיצוי לנפגעים וההרוגים, כפי שבדיוק היה באסון ורסאי מה שאז היה הכסף היחיד שהנפגעים קיבלו. הם לא רוצים שזה יהיה עסק שלנו, אני מוותר על כל הכבוד העיקר שיעבור הכסף למשפחות".

על הנכונות של הממשלה להילחם ביהדות תוך סכנת החרבת הרבנות הראשית מסביר אשר, "זה הדבר היחיד שהם מסוגלים להסכים עליו מבלי שהקואליציה תתפרק לכן הם מתעסקים בזה".