בוגרי המכללה למינהל בבני ברק משתלבים בתפקידי מפתח

    עפר גדנקן 1 Comment on בוגרי המכללה למינהל בבני ברק משתלבים בתפקידי מפתח
    Kitchen of vegetables
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו 1 Comment on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תואר ראשון מהווה כיום דרישת סף בתפקידים רבים. אדם שרוצה להתקבל למשרה איכותית במקום עבודה, צריך להציג תעודות מתאימות. לכן יש יותר חרדים באקדמיה. כאשר גברים ונשים מהציבור החרדי בוחרים לימודי מקצוע, הם רוצים לוודא שפנו למקום מקצועי מהשורה הראשונה, לצד שמירה אדוקה על אורח חיים בלתי מתפשר. המכללה למינהל שזיהתה את הצורך, הקימה בבני ברק את 'המסלול האקדמי המכללה למינהל', בו ניתן ללמוד תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון במדעי ההתנהגות, תואר ראשון בכלכלה וניהול בהתמחות במערכות מידע, מימון וביטוח. הקמפוס עצמו הותאם מבחינת תוכניות לימוד של המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. ברמה המקצועית הלימודים תואמים למוסד האם של המכללה למינהל, התנאים משופרים וכוללים כיתות לימוד נוחות, מעבדת מחשבים וערכות מולטימדיה חדישות, ספריה עדכנית, מאגרי מידע ממוחשבים, פינות לימוד משותפות, פינת קפה. מפילוח נתונים של בוגרי המסלול, עולה כי רבים משתלבים במשרות איכותיות ובתפקידי מפתח בחברות גדולות.

    כך למשל אומרים במכללה למינהל כי יש להם בוגרות במסלול מדעי המחשב במכללה למינהל, שעובדות היום במקומות מבוקשים ביותר כמו בחברת מייקרוסופט, בנקים וכמובן בוגרים באותו מסלול שעובדים היום בהרבה מאוד חברות הייטק.

    בוגרים בכלכלה וניהול – השתלבו בבתי השקעות, שירות המדינה, חברות ביטוח ועוד. כך מספרים במכללה למינהל, כי יש להם בוגר שהנו מנהל מחלקה בבית השקעות ידוע מהגדולים ביותר, בוגר שהשתלב במשרד הפנים בתפקיד כלכלן בשירות המדינה, בוגר שהשתלב בחברת ביטוח והוא מנהל מחלקה. בוגרים שהקימו עסקים עצמאים של יעוץ כלכלי, אחד מהם משלב גם תחום של סיוע מנטלי ופסיכולוגי בתחום הכלכלה.

    בוגרים במסלול מדעי ההתנהגות השתלבו רבות בתחום משאבי אנוש, חברות גדולות ביניהן התעשייה האווירית, וכן בוגרים שהשתלבו בעבודות שונות בתפקידי ניהול בקופות חולים, בחברות שמתמחות בייעוץ ועוד.

    תואר במכללה למינהל, קל. כי יש מעטפת נוחות 360, שמספקת את כל התנאים הטובים ביותר. לימודים בין פעמיים לשלוש בשבוע, תארים מאוד מבוקשים בשוק העבודה, שמאפשרים להתחיל לעבוד כבר תוך כדי הלימודים, השלמת חוסרים לתלמידים שמגיעים ללא רקע לימודי, הכל במקום אחד, מקצועי ומרוכז, כולל מלגות והסדרי מימון.

    רוצים ללמוד תואר ולהשתלב במשרות נחשקות? במכללה למינהל, קל!

     

     

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אמנציפציה חוגגת!!!!!!!!!!!! בואו נתעורר על עצמנו