פעילות שגרתית: במרכז ובצפון תורגש הבוקר תנועת מטוסי קרב

    קובי פינקלר No Comments on פעילות שגרתית: במרכז ובצפון תורגש הבוקר תנועת מטוסי קרב

    הבוקר תורגש תנועה ערה של מטוסי קרב במרכז ובצפון הארץ, זאת כחלק מפעילות שגרתית שתוכננה מראש

    צילום: עמוס בן גרשום/לע"מ
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דובר צה"ל מוסר כי היום (שני), בשעות הבוקר, תורגש תנועה ערה של מטוסי קרב במרכז ובצפון הארץ כחלק מפעילות שגרתית שתוכננה מראש.

    ביום חמישי האחרון הורגשה מתיחות בדרום לאחר שצה"ל תקף ברצועה בעקבות הפרחת בלוני התבערה משטח הרצועה לשטח ישראל, בניגוד להסכם הפסקת האש. בתגובה, בחמאס יצאו בהצהרות מלחמתיות ובסביבות השעה 12 בלילה הופעלה התרעת צבע אדום בכפר עזה בעוטף עזה, אולם על פי דובר צה"ל הירי לעבר כפר עזה היה ירי שאינו רקטי.

    בתוך כך, אתמול (ראשון) אישרה הממשלה את הצעת ההחלטה של שר הביטחון גנץ להארכת כהונתו של הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי בשנה, לשנה רביעית, כך שתקופת הכהונה תסתיים ב-16 בינואר 2023, כ"ג בטבת תשפ"ג.

    ראש הממשלה, נפתלי בנט בירך על הארכת הכהונה: "הרמטכ"ל כוכבי הוא מפקד ערכי ומקצועי שמבצע את תפקידו בתעוזה ובאחריות. אני מברך על אישור הממשלה להארכת כהונתו לשנה רביעית. עם ישראל יכול לישון בשקט לאור העובדה שהרמטכ"ל כוכבי ימשיך להוביל את צה"ל למול האתגרים המבצעיים בפניהם ניצבת מדינת ישראל".

    שר הביטחון, בני גנץ בירך אף הוא: "הרמטכ"ל כוכבי הוביל את צה"ל להישגים מבצעיים חסרי תקדים במבצע שומר החומות, ויחד נמשיך לקדם את תוכנית תנופה לשדרוג צה״ל, ולהיערך לכל האתגרים, קרובים ורחוקים. הארכת הכהונה, היא מעשה נכון לביטחון ישראל, ואני מברך על כך, שזו ההחלטה הראשונה שהובאה היום לישיבת הממשלה שלי כשר הביטחון".



    0 תגובות