שוסטר: "שיקולים פוליטיים לא יתערבו בהחלטות הביטחוניות"

    אסתי פלד No Comments on שוסטר: "שיקולים פוליטיים לא יתערבו בהחלטות הביטחוניות"

    ח"כ אלון שוסטר בראיון ל'קול חי': "אני רוצה שנתייחס לחברי הכנסת של רע"מ כשווים בין שווים וככאלה שמייצגים חלק מאזרחי ישראל, ועם זאת אני שב ואומר ששיקולים פוליטיים לא יתערבו בהחלטות הביטחוניות"

    אלון שוסטר צילום: David Cohen/FLASH90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: David Cohen/FLASH90

    ח"כ אלון שוסטר על המתיחות מול החמאס: "יש כאן מציאות מורכבת משום שמדובר באויב נחוש שלא רוצה לחיות לצידנו בשקט ומנסה לקעקע את החיים השקטים ממערב לירדן. בדיוק משום שאנחנו לא הולכים לשום מקום, אנחנו מבהירים לו שזה לא ילך כך ואם הם יתעקשו לתקוף אותנו הם יחטפו".

    בשיחה עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, הוסיף שוסטר: "אנחנו הולכים ומתפתחים ויש לנו טרדה ולפעמים היא מאוד בעייתית, מפחידה, כואבת ומתסכלת – אבל זה לא מפריע לנו להמשיך ולהתפתח. אני מקווה שהממשלה החדשה שהקמנו תעשה הפוך מהממשלות הקודמות שחיזקו את החמאס והחלישו את הרשות הפלסטינית. צריך לחזק את הגורמים המתונים".

    שוסטר התייחס לדברי גלנט במשדר ואמר: "אני אומר לידידי יואב גלנט – 'טול קורה מבין עיניך', אתה לא יכול להאשים אותנו שהבאנו יציבות למדינה כשאתה היית לשותף לשקר של נתניהו שפירק את השותפות הזאת שלנו שיכלה להחזיק שנים. נתניהו שיקר אותנו במצח נחושה. יחד עם זה, אותו יו"ר אופוזיציה בעצמו גם ניהל משא ומתן עם רע"מ".

    "אנחנו נמשיך לקבל את ההחלטות הנכונות לביטחון ישראל ושיקולים פוליטיים לא יכנסו להתנהלות מול החמאס, הצהיר שוסטר.

    "למה אין תקציב?", הוסיף שוסטר ותקף את ראש הממשלה לשעבר נתניהו "כי ראש הממשלה התחמן שהיה לנו המשיך בפעולות הנואלות שלו. הוא זה שהוביל את עצמו לירידה מהשלטון". שוסטר נשאל על הפרת הבטחות הבחירות מצד בנט ואמר: "ראש הממשלה הנוכחי היה צריך לעשות סדר עדיפות נכון וממש כמו שאנחנו רצינו לפני שנה – יציבות שלטונית".

    עוד אמר שוסטר: "אני רוצה שנתייחס לחברי הכנסת של רע"מ כשווים בין שווים וככאלה שמייצגים חלק מאזרחי ישראל, ועם זאת אני שב ואומר ששיקולים פוליטיים לא יתערבו בהחלטות הביטחוניות".



    0 תגובות