פינדרוס: "לא מפחד מוועדת חקירה; המדינה צריכה לקחת אחריות"

    אסתי פלד No Comments on פינדרוס: "לא מפחד מוועדת חקירה; המדינה צריכה לקחת אחריות"

    ח"כ יצחק פינדרוס בראיון ל'קול חי' על ועדת החקירה לאסון מירון: "אני לא מפחד מוועדת חקירה, אבל מה שאני כן חושש זה שממשלת ישראל תברח מאחריות במקום לקחת אחריות על המקום, הקמת ועדת חקירה בלי לקחת אחריות זו בריחה"

    ח"כ יצחק פינדרוס צילום: עדינה ולמן - דוברות הכנסת
    12:02
    18.04.24
    איתי גדסי No Comments on דאגת היועמ"שית למחבלים: התכתשות בן גביר וארבל דלפה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: עדינה ולמן - דוברות הכנסת

    ח"כ יצחק פינדרוס מתייחס לעמדת השרה להגנת הסביבה, תמר זנדברג בעניין רחצה נפרדת בשמורות טבע: "כשהממשלה כולה היא אנטי דתית אז התוצאה היא ברורה. אף אחד לא מופתע מהעמדות של מיכאלי או זנדברג. נכונו לנו מאבקים לא פשוטים. נקום כל בוקר עם רעיונות הזויים מקודמיהם. הרעיון הראשון של השרה לאיכות הסביבה זה איך נשים ובנות חרדיות לא יוכלו לרחוץ בשמורות טבע. מי שחשב שאפשר לשתף איתם פעולה רואה עכשיו מה קורה".

    פינדרוס התייחס בשיחה עם אבי ממירן במהדורה המרכזית, לוועדת החקירה לאסון מירון: "אני לא מפחד מוועדת חקירה, אבל מה שאני כן חושש זה שממשלת ישראל תברח מאחריות במקום לקחת אחריות על המקום, הקמת ועדת חקירה בלי לקחת אחריות זו בריחה. במקום להוציא תקציבים לשיפור המקום היא אומרת נחקור את האשמים. אנחנו לא פוחדים ולא מפחדים מחקירה, אבל המדינה צריכה לקחת אחריות על המקום".

    "אני חושב שיש לנו כלים לא מעטים באופוזיציה", מוסיף פינדרוס. "אני לא זוכר מעולם אופוזיציה כל כך חזקה, הומוגנית וברורה. לעומת זאת הקואליציה חלשה מאד ולא מסכימים על הרבה מאוד נושאים. אני חושב שאנחנו עם תנאי פתיחה טובים. כשיש מערכת שמנהלת מאבק מול היהדות החרדית יותר קל לבקר ולתקוף דווקא מהאופוזיציה, מאשר מבתוך הממשלה".

    פינדרוס התייחס לנושא של שיתוף פעולה ושיח עם שרי הממשלה: "בנושא של זכויות הציבור החרדי נעבוד מול כולם ונעשה הכל, אבל עם תרגילי יח"צ לא נשתף פעולה. לא נהסס לענות לטלפון, לבוא לפגישה ואפילו להגיד יישר כוח יירדו מרעיון כזה או אחר".



    0 תגובות