אלקין וליברמן נפגשו: "מאמץ משותף להוציא את ישראל ממשבר הדיור"

    איתי גדסי No Comments on אלקין וליברמן נפגשו: "מאמץ משותף להוציא את ישראל ממשבר הדיור"

    שר האוצר, אביגדור ליברמן, ושר הבינוי והשיכון, זאב אלקין, נועדו היום לפגישת עבודה ראשונה על רקע אתגרי שוק הדיור הנוכחיים | ליברמן: "המאמץ להוציא את מדינת ישראל ממשבר הדיור הוא מאמץ משותף למשרד האוצר ומשרד השיכון" | אלקין: "הגיע הזמן לעשות ולא רק לתכנן תכניות"

    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר האוצר, אביגדור ליברמן, נפגש היום (ראשון) עם שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין, לפגישת עבודה ראשונה על רקע אתגרי שוק הדיור הנוכחיים. כמו כן, במסגרת תפקידו של השר אלקין כשר המקשר בין הממשלה לכנסת, שוחחו השניים על העמידה בלוח הזמנים בהליך העברת התקציב.

    בסיום הפגישה ציין שר האוצר, אביגדור ליברמן, כי "המאמץ להוציא את מדינת ישראל ממשבר הדיור הוא מאמץ משותף למשרד האוצר ומשרד השיכון".

    עוד הוסיף ליברמן: "עלינו לשלב זרועות על מנת להביא למיתון עליית המחירים בשוק הנדל"ן וזאת באמצעות רפורמות מקיפות הכוללות הפשרת קרקעות והאצת ההיצע. שר השיכון ואני דוגלים במשנתו של ז'בוטינסקי המחייבת את המדינה לספק לאזרחים את חמשת ה"מ", בראשם "מעון", ולכן נפעל במלוא המרץ על מנת לתת מענה הולם לגידול הדמוגרפי הבריא במדינת ישראל".

    שר הבינוי והשיכון, שר ירושלים ומורשת והשר המקשר בין הממשלה לכנסת, זאב אלקין הוסיף כי: "הגיע הזמן לעשות ולא רק לתכנן תכניות. פתרון משבר הדיור ומיתון עליית מחירי הדירות חייבים להיות במרכז תשומת הלב של ממשלת ישראל. זו משימה לאומית ממדרגה ראשונה מההיבט הלאומי, החברתי והכלכלי. אני מברך את שר האוצר אביגדור ליברמן על התגייסותו למען המשימה הזאת כבר בימיו הראשונים בתפקיד ואני בטוח שבמאמץ משותף נוכל להביא למהפכה אמיתית. הממשלה הזו שמה לה למטרה במסגרת ההסכמים הקואליציוניים, לשווק 300,000 יחידות דיור ב-5 השנים הקרובות וכבר במסגרת התקציב הקרוב, בשיתוף עם משרד האוצר, נביא חבילת צעדים משמעותיים להשגת היעד הזה".



    0 תגובות