נקבע מותה של פעוטה בת שנתיים לאחר שנשכחה ברכב

    בנצי לייזרוביץ No Comments on נקבע מותה של פעוטה בת שנתיים לאחר שנשכחה ברכב

    כסיפה: פעוטה בת שנתיים נפטרה לאחר שנשכחה זמן רב ברכב סגור. חובשים ופראמדיקים של מד"א ואיחוד הצלה ניסו לבצע בה פעולות החייאה, אך למרבה הצער בסופן נקבע מותה

    רכב. אילוסטרציה
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתום פעולות החייאה ממושכות: חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותה של פעוטה בת שנתיים לאחר שנשכחה ברכב. בשעה 14:33 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על פעוטה שהובאה למרפאה בכסיפה לאחר שככל הנראה שהתה זמן ממושך ברכב סגור. חובשים ופראמדיקים של מד"א ואיחוד הצלה ניסו לבצע בה פעולות החייאה, אך למרבה הצער בסופן נקבע מותה כאמור.

    חובש רפואת חירום במד"א אחמד אבו ג'ודה סיפר: "הגענו למרפאה והובילו אותנו אל חדר הטיפולים שבו שכבה הפעוטה כשהיא מחוסרת הכרה ורופאים מבצעים בה פעולות החייאה לאחר ששהתה זמן ממושך ברכב סגור. יחד עם צוות המרפאה המשכנו בביצוע פעולות החייאה ממושכות שלצערנו בסופן נאלצנו לקבוע את מותה".

    עארף אבו נג'א חובש איחוד הצלה שגר בסמיכות למקום מסר: "לדברי בני משפחתה שהביאו אותה למרפאה היא נשכחה ברכב משעות הבוקר ובעקבות כך איבדה את הכרתה. יחד עם צוות רפואי מהמרפאה ביצענו בה פעולות החייאה בניסיון להציל את חייה. למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה נקבע מותה".

    משטרת ישראל פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

    בארגוני ההצלה השונים שבים ומזכירים להורים שלא לשכוח ילדים ברכב.



    0 תגובות