פועל כבן 30 נהרג בקריסת מעלית באתר בנייה בתל אביב

    בנצי לייזרוביץ No Comments on פועל כבן 30 נהרג בקריסת מעלית באתר בנייה בתל אביב

    תל אביב: מעלית הניקוי של גורד השחקים שבתהליכי בנייה קרסה ופועל כבן 30 נפל אל מותו, שניים נוספים נפצעו באורח קל

    צילום: דוברות מד"א

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פועל כבן 30 נהרג ושניים נוספים נפצעו קל בקריסת מעלית חיצונית בגורד שחקים (42 קומות) אשר בתהליכי בנייה בתל אביב.

    חובשים ופראמדיקים של מד"א מצאו את הפועל מחוסר הכרה ללא סימני חיים וקבעו את מותו. פועל בן 18 שנלכד על מעלית הניקוי שקרסה חולץ ופונה לבי"ח איכילוב במצב קל כשהוא בהכרה מלאה.

    הפועלים נפצעו כאשר מעלית הבניין קרסה בקומה 41 והפועל כבן ה-30 אשר שהה במעלית נפל אל מותו.

    צוותי כבאות והצלה ביצעו סריקות במקום ונכון לרגע זה לא נמצאו לכודים נוספים.

    חובש רפואת חירום במד"א אהרון בן זיו סיפר: "הפצוע שחולץ הובא אלינו לרחוב כשהוא בהכרה מחאה. ביצענו בדיקות רפואיות על מנת לוודא שהוא לא נפגע באורח קשה ולשמחתנו הוא סבל מחבלות קלות בלבד. הכנסנו אותו לאמבולנס ופינינו אותו במצב יציב לבית החולים".

    חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א יששכר וייס סיפר: "כשהגענו לרחוב ראינו מעלית ניקוי חלונות שנשברה וקרסה בגובה של עשרות קומות וזכוכיות רבות שנפלו מגובה רב והתנפצו. הרחקנו את עוברי האורח והסקרנים שהתקרבו למקום על מנת שלא יפגעו במידה ויפלו זכוכיות נוספות וכאשר היה בטוח נכנסו פנימה. פועל כבן 30 שנפל מגובה שכב על הקרקע כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית, הוא היה ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות נקבע מותו".

    בצלאל סבג חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בפועל שלדברי הפועלים במקום נהרג כתוצאה מנפילה ממעלית חיצונית שקרסה באתר בניה. למרבה הצער נקבע מותו בזירה עקב אופי האירוע. כמו כן הענקנו סיוע לשני פועלים שנפצעו קל כתוצאה מקריסת המעלית".



    0 תגובות