בנט מבטיח: "יש לי מחויבות אישית לדאוג לכלל אזרחי ישראל"

    איתי גדסי No Comments on בנט מבטיח: "יש לי מחויבות אישית לדאוג לכלל אזרחי ישראל"

    בצד הלחצים הפוליטיים הכבדים נפתלי בנט ראש הממשלה הנכנס כתב לפני שעה קלה טור שכתב לסיכום השבוע הראשון שלו כראש ממשלה | "יש לנו עם נפלא, ועל כולנו מוטלת המחויבות והאחריות לדאוג למדינה" כתב בנט

    ראש הממשלה, נפתלי בנט בישיבת הממשלה הראשונה צילום: אריה לייב אברמס
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה נפתלי בנט כתב לפני שעה קלה טור שכתב לסיכום השבוע הראשון שלו כראש ממשלה: "אני סוגר כעת שבוע ראשון עם האחריות הכבדה מכל – האחריות של ראש ממשלת ישראל. יש לנו ממשלה חדשה. יש שרים חדשים. אבל האחריות היא אותה אחריות. אנחנו ניגשים באותה חרדת קודש לביצוע המשימה".

    בנט הוסיף וכתב: "על כתפינו, על כתפיי, מוטלת המשימה לדאוג לעם ישראל ולמדינת ישראל. לאחד מחדש את העם, לא כסיסמה אלא כמשימה לביצוע מיידי. יש לי מחויבות אישית, ולצידה מחויבות היסטורית שנשענת על נצח העם היהודי במשך דורות. יש לי מחויבות אישית לדאוג לכלל אזרחי ישראל, ללא שום הבדל. לדאוג שכולם יהיו חלק. שגם מי שחושב אחרת ירגיש שייך. לשמור על הביחד".

    "אני פונה אליכם, אזרחי ישראל – המדינה הזו היא של כולנו. עובדה זו לא תשתנה לפי הרכב הממשלה או לפי זהות ראש הממשלה. היא תישאר תמיד של כולנו. יש לנו עם נפלא, ועל כולנו מוטלת המחויבות והאחריות לדאוג למדינה. אסור שהמחלוקות הפוליטיות והחלוקה השבטית יאפילו וישכיחו מאיתנו את הדאגה הבסיסית של כולנו למדינת ישראל".

    בנט סיים את דבריו וכתב: "אני מקווה ומתפלל שנוכל לעשות דברים טובים למען העם שלנו, למען המדינה שלנו. שבת שלום עם ישראל".



    0 תגובות