ח"כ אבי מעוז על דילמת תמיכת רע"מ: "כל אחד נהג לפי רבותיו"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ אבי מעוז על דילמת תמיכת רע"מ: "כל אחד נהג לפי רבותיו"

    ח"כ אבי מעוז בראיון ל'קול חי': "אני הולך לפי רבותי ואין לי ספק שגם סמוטריץ' עושה כך. הייתה מחלוקת ורבניו של סמוטריץ' גיבו אותו והכריעו שלא להצטרף לממשלה"

    ח"כ אבי מעוז צילום: אוליבייה פיטוסי / Flash90
    15:25
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on תיעוד מחאן יונס: פשיטה רגלית וחיסול מחבלים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: אוליבייה פיטוסי / Flash90

    ח"כ אבי מעוז מתייחס לחוק איחוד משפחות: "אנחנו נשקול כל דבר לגופו. הממשלה היא זו שצריכה לטפל בבעיות של מדינת ישראל ועכשיו בוא נראה איך היא מטפלת בזה עם כל הדבר המוזר הזה שהם יצרו. נראה בדיוק על איזה חוק מדובר ונשקול לגופו. אבל אין ספק שאת הממשלה הזו צריך להפיל כמה שיותר מהר".

    מעוז נשאל בשיחה עם יעקב ריבלין ואבי בלום ב'פילפוליטיקה', על המחלוקת שהייתה בזמנו בתוך סיעת הציונות הדתית בנוגע לממשלה בתמיכת עבאס: "אנחנו רצנו בבחירות שלוש מפלגות על בסיס של בלוק טכני וכל אחד מייצגת את עמדותיה ואנחנו משרתים כסיעה אחת בכנסת, אנחנו ב'נעם' מחוייבים לדעתו של הרב טאו".

    מעוז אינו מאשים את סמוטריץ' בהקמת ממשלת בנט לפיד: "אין ספק שהאחראי הגדול להקמת הממשלה הזו זה בנט, לגבי הויכוח שהיה בין רבנים בציונות הדתית, האם ללכת על ממשלה בהימנעות של עבאס מבחוץ או לא להצטרף לזה – אני לא מחלק ציונים ודאי לא לחברי לסיעה, אני הולך לפי רבותי ואין לי ספק שגם סמוטריץ' עושה כך. הייתה מחלוקת ורבניו של סמוטריץ' גיבו אותו והכריעו שלא להצטרף לממשלה".

    "היום יש לנו ממשלה בתמיכה מלאה של עבאס, וצריך לעשות הכל על מנת להפיל אותה", אומר מעוז.



    0 תגובות