פרוש: "לא אמרנו לנתניהו שיזוז, רק הצענו לו להציע רוטציה גם לסער"

    אסתי פלד 2 Comment on פרוש: "לא אמרנו לנתניהו שיזוז, רק הצענו לו להציע רוטציה גם לסער"

    ח"כ פרוש מתייסח בראיון ל'קול חי' למכתב שכתב יחד עם אייכלר לנתניהו לפני תום המנדט: "לא אמרנו לנתניהו שיזוז, כתבנו היות ואתה כבר הצעת רוטציה לבנט – אל תתמקד רק בבנט, תאמר שכל מישהו מהימין שיכול להביא 61, תיתן לו רוטציה"

    סגן השר מאיר פרוש צילום: פלאש 90
    10:20
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on ועדה מיוחדת בצה"ל תבחן את הוקרת החטופים והאזרחים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ מאיר פרוש מסביר מדוע לא חתם על ההצהרה של מפלגת יהדות התורה, שלא ישתפו פעולה עם יועצים חרדים שיעבדו עם הממשלה החדשה: "באותו יום הייתי צריך לצאת מהבנין בגלל חתונה, כשפנו אלי אחר כך אמרתי 'כאלה דברים אני לא יכול לעשות בלי לקיים דיון', כנראה שאחרים השתכנעו בדיון, אני לא הייתי בדיון ולא שמעתי את הנימוקים ולכן אני לא חתמתי".

    בשיחה עם יעקב ריבלין ואבי בלום ב'פילפוליטיקה', נשאל פרוש האם יחרימו את הממשלה לחלוטין או שיפנו לשרים במקרים שיהיה צורך: "אני לא שמעתי שיש כזו שאלה. לא ידוע לי שהיה נידון כזה", ענה פרוש והוסיף בעניין היועצים "אני אישית אף פעם לא העסקתי מישהו שהיהדות החרדית הייתה נגדו, אז לא הייתי לי בעיה כזאת אבל אני ישמע את החברים בסיעה אולי אני אשתכנע".

    עוד אמר פרוש בראיון: "לא אחת יצא לי לראות מסמכים שהיו נגד ההשקפה של אגודה וביקשתי לתקנם. כמו בקווי היסוד של המפלגה, הוספה של מעמד בני הישיבות בהודעות לעיתונות ועוד. אני איש של המילה הכתובה".

    לדבריו "מתוך זה שלא מקפידים לקרוא את כל החומר הכתוב, לצערי עברה בממשלה החלטה בעניין הכותל שכוללת מועצה עם רפורמים".

    עם זאת, אמר פרוש: "יהדות התורה מאוחדת ותעשה הכל בכדי לפורר את הציר הרע הזה. אני לא עושה הנחות לאף אחד. אני לא אסמוך על אנשים שהלכו נגד הערכים שלהם".

    פרוש מדגיש כי "יש כעס גדול על הממשלה החדשה וצריך למרר לה הזו את החיים ולא לתת לה דקה מנוחה".

    פרוש נשאל מדוע הוא ממקד את המתקפות בליברמן ולא בבנט ולפיד: "דווקא בסוף שבוע שעבר עלה ב'המבשר' כתבה על מה שהתחייבו הפוליטיקאים ומה הם עושים בפועל, הדבר הראשון היה כתוב על ההתחייבות של בנט שלא לשבת עם לפיד. דווקא יש הרבה מתקפות על בנט לפיד וסער, הם בעיני ציר הרשע".

    פרוש התייחס למכתב שכתב לנתניהו יחד עם אייכלר, בזמנו לפני תום המנדט ואמר: "אני ואייכלר כתבנו את המכתב הזה ולא אמרנו שיזוז, כתבנו היות ואתה כבר הצעת רוטציה לבנט – אל תתמקד רק בבנט, תאמר שכל מישהו מהימין שיכול להביא 61, תיתן לו רוטציה. דרעי אומר שזה לא היה קורה, אני חושב שאם הייתה אווירה ציבורית על הדבר הזה זה כן היה קורה. כולם רצו שלא תהיה הממשלה הזו שרעה לציבור החרדי, אז כל אחד עשה מה שהוא יכול".

    "נעשה הכל כדי שלא יהיו להם חיים פוליטיים ארוכים", מסכם פרוש.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      "אני ישמע את החברים בסיעה אולי אני אשתכנע", כלומר הוא מחליט, ומה עם הרבנים והאדמורי"ם, מישהו יכול לומר מי הרב שהנהגת שלומי אמונים נשמעים לו? או שזה כמו בציונות הדתית (וימינה…)

    2. 1

      באמת לא בסדר הבגידה של בנט, איזה חוצפה אדירה זה לקחת קולות שהצביעו לך עבור מפלגה מסויימת ולהעביר את הקולות בעריקה ליריב, מעניין מאיפה הוא למד את זה?