- רדיו קול חי - -

ח"כ סטרוק: "באנו לעבוד למען האזרחים, אבל לא מאפשרים לנו לחוקק"

צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

יו"ר סיעת הציונות הדתית בכנסת, ח"כ אורית סטרוק: תוקפת את ממשל בנט לפיד: "שקד מצפה מאיתנו לא לפגוע בביטחון המדינה ולהצביע בעד חוק איחוד משפחות – זה אומר שעבאס שיצביע נגד פוגע בביטחון, אז למה הקמתם כזאת ממשלה?, טלו קורה מבין עיניכם. תתנערו עכשיו מרע"מ וממרצ".

"הכול היה מצחיק, אם זה לא היה על חשבון מדינת ישראל", אומרת סטרוק בשיחה עם אבי מימרן במהדורה המרכזית. "הם 'ימינה' – ומקימים ממשלה עם אויבי ישראל. מצביעים שלהם מספרים לי: 'אנחנו מתחרטים כל יום'".

"זו ממשלה רעה ומסוכנת כי האויבים שלנו יושבים בתוך הממשלה", מוסיפה סטרוק. "אין לזה תקדים בשום מקום בעולם. רע"מ הולכים לקבל תפקיד של סגן שר במשרד ראש הממשלה, אולי לעבאס. יתכן שהבן אדם הזה יכנס חופשי למשרד ראש הממשלה? אותי, כל פעם שאני נכנסת לשם, בודקים בבדיקות מאוד קפדניות. איפה האחריות של האנשים שהקימו את הממשלה הזו?"

"אנחנו בסיעה ישבנו וצחקנו שעוד יאסרו עלינו לחוקק, כמה שעות אחרי זה עוד אנחנו מקבלים הודעה שזה אכן קרה. לא יאומן", אומרת סטרוק.

לדברי יו"ר הסיעה: "חברת הכנסת וולדיגר הכינה כמה הצעות חוק סופר חשובות בנושא בריאות הנפש, הצעות חוק שהן לא ימין ולא שמאל  – אלא בקונצנזוס, אבל צריכים לחכות שהוד מעלתם יאפשרו לנו לחוקק".

"באנו לעבוד בשביל האזרחים ולא מאפשרים לנו לעשות את עבודתנו", סיימה סטרוק.