גורם בליכוד: "אם בנט רוצה להעביר את החוק, שיפטר את עבאס"

    איתי גדסי No Comments on גורם בליכוד: "אם בנט רוצה להעביר את החוק, שיפטר את עבאס"

    בליכוד מנסים למזער נזקים ולהסביר מדוע לא יתמכו בהצעת החוק הימנית למניעת איחוד משפחות | גורם בליכוד: "אם בנט רוצה להעביר את חוק איחוד משפחות – שיפטר את עבאס מועדת הפנים ויעביר את החוק"

    סיעת הליכוד צילום: יונתן סינדלר, פלאש 90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בליכוד מנסים להסביר מדוע לא יתמכו בחוק למניעת איחוד משפחות פלסטיניות, למרות שמדובר בצעד ימני מובהק ומאשימים את ראש הממשלה בנט.

    גורם בליכוד אומר כי "בצעד מופקר בנט שם את מנסור עבאס בראש ועדת הפנים שאמורה להעביר את החוק שמונע הגירה פלסטינית נרחבת לישראל, ועכשיו בחוצפה הוא מבקש מהאופוזיציה לחלץ אותו ולהעביר את החוק לוועדה אחרת. מה הוא רוצה מאיתנו – שיפטר את עבאס ויעביר את החוק".

    חה"כ ד"ר שלמה קרעי, הסביר: "החוק נגד איחוד משפחות הוא בעל חשיבות לאומית מהמעלה הראשונה. ממשלה שלא מסוגלת להעביר אותו, היא ממשלה אנטי ציונית שאין לה זכות קיום".

    "בנט ושקד בישלו דייסה קלוקלת ובחוצפה רוצים שנאכל אותה במקומם", הוסיף קרעי "בכל מקרה, נתנגד להעברת החוק לוועדה אחרת. שיחליפו את עבאס בראשות ועדת הפנים ונתקדם".

    מוקדם יותר, פנה שר הביטחון גנץ ליו"ר האופוזיציה נתניהו וביקש את תמיכתו בחוק ואמר כי "מדובר בחוק הכרחי לשמירה על ביטחון המדינה ואופיה היהודי והדמוקרטי, וכי "יש לשים את השיקול הביטחוני מעל לכל שיקול פוליטי".

    בליכוד הגיבו לפניית גנץ: "מי שביטחון ישראל חשוב לו לא מקים ממשלה עם רע"מ. מי שביטחון ישראל חשוב לו עושה מעשה ויוצא מהממשלה הזאת מייד".



    0 תגובות