יום עיון לחכי"ם של "הציונות הדתית" בנושא בריאות הנפש

    אליהו גרין No Comments on יום עיון לחכי"ם של "הציונות הדתית" בנושא בריאות הנפש

    בריאות הנפש שולט בסדר היום: יום עיון לחכי"ם של "הציונות הדתית" בנושא בריאות הנפש | ח"כ וולדיגר: "מתחייבים להמשיך ולפעול על מנת לקדם את הנושא"

    מנכ"ל בית חם, הרב אריה מונק בכנס
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברי הכנסת של סיעת "הציונות הדתית" התכנסו ליום עיון בנושא בריאות הנפש במרכז "שלווה" בירושלים.

    הכנס שאורגן על ידי ח"כ מיכל וולדיגר, עסק במנעד של תחומים בעולם בריאות הנפש וההרצאות בו הועברו על ידי בכירי התחום: יו"ר המועצה הלאומית לבריאות הנפש ומנהל מחלקה בבית החולים "גהה" ד"ר צבי פישל, מייסד המרכז הישראלי להתמכרויות וחבר החוג לפסיכיאטריה באוניברסיטת תל אביב פרופ' שאולי לב רן, יו"ר בית חם הרב אריה מונק והרב בני וורצמן.

    פרופסור שאולי לב רן בכנס

    יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ': "אני רוצה להודות למיכל על יום העיון המעמיק והחשוב. מאז ומעולם הציונות הדתית נשאה גבוה את הדאגה לכל שכבות האוכלוסיה והאחריות שלנו כשליחי ציבור מחייבת לימוד ועשייה גם בתחומים ובעולמות התוכן בהם העמקנו היום".

    עוד הוסיף סמוטריץ': "מיכל לקחה על עצמה את עולם בריאות הנפש והיא פתחה לנו צוהר לנושא לא מספיק מדובר. היא תוביל בעזרת השם יוזמות רבות וחשובות בתחום הזה והסיעה כולה עומדת מאחוריה ויחד נוביל את מדינת ישראל למקום שעוד יותר טוב לחיות בו".

    ח"כ מיכל וולדיגר: "סיימנו יום עיון לכל חברי סיעת הציונות הדתית. יום שכל כולו עסק בתחום בריאות הנפש. למדנו, הקשבנו והעמקנו יחד עם מיטב אנשי המקצוע בתחום".

    "אני, יחד עם כל חבריי לסיעה ובראשם יו"ר המפלגה בצלאל סמוטריץ', מתחייבים להמשיך ולפעול על מנת לקדם את הנושא, לתקן את הדרוש תיקון, להרחיב את המענים ולהתאים את המערכות הציבוריות לצרכים בשטח", הוסיפה וולדיגר.

    במהלך הכנס, הושק האתר החדש של ח"כ וולדיגר "הקול שלכם בכנסת", שמטרתו לשדרג את אופן הגשת פניות הציבור והטיפול בהן.



    0 תגובות