בוגר המדרשה החסידית הגיע למדרשה כדי לערוך סיום הש"ס

    ארי טננבוים No Comments on בוגר המדרשה החסידית הגיע למדרשה כדי לערוך סיום הש"ס
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אירוע מרגש התקיים במדרשה החסידית בביתר. בוגר המדרשה הבה"ח ח' א', הגיע למדרשה על מנת לערוך במקום את סיום הש"ס, אותו החל ללמוד כבחור במדרשה. היוזמה להתחיל בלימוד הש"ס הגיע מהבחור, שזכה לעידוד של צוות הישיבה שעודד אותו להתמיד במשימה שנטל על כתפיו. השבוע לאחר שהשלים את המשימה, הוא שב אל המקום שבו הכול התחיל על מנת לשמוח בשמחת התורה במדרשה החסידית.

    הצוות ובחורי המדרשה, שמחו בשמחת הסיום לגומרה של תורה, ביחד עם בוגר הישיבה. בשירי דבקות ושמחה, הודו לקב"ה, על ההצלחה הגדולה של בוגר הישיבה, שזכה לאחר מספר שנים של התמדה ומסירות, לסיים את התלמוד בבלי כולו מראשית ועד אחרית.

    בדברים שנשא המנהל החינוכי של המדרשה הרב מתתיהו דייטש, הוא עמד על הנקודה של דבקות במשימה גם שמדובר במשימה לטווח ארוך: 'על זאת גאונותנו, שבוגרי הישיבה זוכים להתמיד בלימודם ולסיים את הש"ס. הוא איחל לבחור המסיים, שיזכה לחזור ולשנן את הש"ס ולסיים אותו כמה וכמה פעמים, כמנהג גדולי ישראל שמיד שעושים סיום הש"ס מיד מתחילים מבראשית.

    המדרשה החסידית, הינה כיום חלק מרשת חינוכית ענפה ורחבה רשת 'נצח'. הרשת מפעילה מסגרות חינוכיות במגזר החרדי בכל רחבי הארץ. החזון של הרשת הוא לתת לכל תלמיד ותלמידה את הכלים המותאמים להם על מנת שיגדלו לתורה ולמידות טובות.



    0 תגובות