ביקור רב רושם: הפוסק הגאון רבי עמרם פריד בסיור ב'שמיר'

    ארי טננבוים No Comments on ביקור רב רושם: הפוסק הגאון רבי עמרם פריד בסיור ב'שמיר'

    הגאון רבי עמרם פריד שליט"א אשר ידוע כאחד הפוסקים הבולטים בבני ברק אמר במהלך הסיור כי הוא עומד נפעם נוכח המהפכה המיוחדת שמוביל המרכז הרפואי | בהמשך הביקור המיוחד נועד הפוסק עם הצוותים הרפואיים ונדהם ממהפכת בית החולים בכל הנוגע לכשרות ושירות יולדת החרדית

    צילום: יח"צ
    8:15
    19.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on בצלאל קאהן: "המדינה הפרה את התחייבותה; היינו למשיסה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפוסק הנודע הגאון רבי עמרם פריד שליט"א הגיע השבוע לסיור וביקור מיוחד במרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) ועמד מקרוב אחר מהפכת בית החולים בכל הנוגע להתאמת המקום למגזר החרדי בכלל וליולדת החרדית בפרט.

    הגאון רבי עמרם פריד שליט"א אשר ידוע כאחד הפוסקים הבולטים בבני ברק אמר במהלך הסיור כי הוא עומד נפעם נוכח המהפכה המיוחדת שמובילה הנהלת בית החולים בכל הנוגע למגזר החרדי. הוא אף התייחס לכך שבחסדי שמים במגזר החרדי יש לידות רבות, כן ירבו, "כעת בהחלט אפשר לומר שזה המקום שנותן את כל מה שיולדת חרדית צריכה".

    לסיור המיוחד התלוו הרב הראל פדידה רבה של המרכז הרפואי, הרב מנדי בקרמן שליח חב"ד בבית החולים, ומתאם קשרי קהילה הרב משה קורניק. אשר הציגו בפניו את השירות המקצועי של בית החולים בכל הנוגע ליולדת החרדית.

    בהמשך הביקור המיוחד, נפגש עם הצוותים הרפואיים ועמד נפעם ממהפכת בית החולים בכל הנוגע ליולדת החרדית. הפוסק אף הודה לצוותים ולהנהלה על עמידתם הכנה לימין המגזר החרדי.

    בנוסף עקב מקרוב במהלך הסיור אחר דקדוק ההלכה הנשמר במרכז הרפואי, הרב אף סייר במטבח ובאגפים השונים והשיב לשאלות הלכתיות שונות. הרב אמר כי ללא ספק במרכז הרפואי עומדים בכל דקדוקי ההלכה על הצד היותר טוב.

    עוד זאת: כי המקום מותאם לציבור יראי השם המדקדקים בהלכה קלה כבחמורה, הרב גם עקב אחר הצעדים שננקטו בנושאי שבת, כשרות וטומאת כוהנים והתפעל מהיקף דקדוק ההלכה.



    0 תגובות