"הרמטכ"ל של טיטוס": גיסו של נתניהו במתקפה קשה

    מהדורת הבוקר No Comments on "הרמטכ"ל של טיטוס": גיסו של נתניהו במתקפה קשה

    ההיסטוריון ואחיה של שרה נתניהו רעיית ראש הממשלה היוצא תוקף קשות בראיון במהדורת הבוקר את שקד ובנט בהם תמך במשך שנים רבות | הממשלה מנוגדת לרעיון הציוני לרעיון שהעם היהודי מופקד על גורלו | "כך נקרא בתנ"ך בגידה" האזינו לראיון התקיף

    ד"ר חגי בן ארצי צילום: עט הזמיר - ויקיפדיה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: עט הזמיר - ויקיפדיה

    ד"ר חגי בן ארצי אחיה של רעיית ראש הממשלה היוצא בנימין נתניהו אמר למהדורת הבוקר בהגשת איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן שהיה במשך שנים ארוכות אחד מתומכיהם הגדולים של ראש הממשלה נפתלי בנט והשרה איילת שקד תוקף בחריפות רבה מאוד מהלך הקמת הממשלה בהובלת ראש הממשלה הנכנס נפתלי בנט.

    "הייתי במשך עשור תומך נלהב של שקד ובנט, אין לתאר את עומק האכזבה שהם הנחילו לנו קשה לדמיין איזה שבר גדול הם הביאו" אמר בן ארצי. מה שהם עשו בעצם הקמת הממשלה שנשענת לראשונה מאז קום המדינה על מפלגה ערבית, מנוגד לרעיון הציוני לרעיון שהעם היהודי מופקד על גורלו – הם נסמכים על מנסור עבאס הם תלויים בו, ממשלתם תלויה בו."

    "זו בגידה" תקף גיסו של ראש הממשלה היוצא: "אני מורה לתנ"ך חמישים שנה. והמילה בגידה מוזכרת בתנ"ך רק כאשר יהודים משתפים פעולה עם אויבים. בישעיהו יש חמש פעמים את המילה בגידה – כולם בהקשר הזה. הדמוקרטיה שלנו שייכת לעם היהודי, וכשמישהו שיתף פעולה עם אויבי העם זה נקרא בגידה".

    בן ארצי הוסיף ותקף את שקד ובנט: "הם לא ציונות דתית. העם היהודי הוא העם הנבחר אבל ממנו יצאו האנשים הרמטכ"ל של טיטוס שהחריב את בית המקדש היה יהודי. גם הציונות הדתית, יצאו משם אנשים מסורים בחינוך בצבא ובהתיישבות במסירות נפש עצומה – אבל יוצאים משם הבוגדים הכי גדולים. בנט ושקד הם פרי הביאושים של הציונות הדתית".



    0 תגובות