אתם חייבים להיות שם!

    עפר גדנקן No Comments on אתם חייבים להיות שם!

    ההרשמה לפעילות "קיץ בעננים" של קוקה-קולה בעיצומה – מרבים באהבת חינם ויכולים לזכות בנופש מושלם!
    אלפי נרשמים לטורניר הטריוויה לייב בהנחיית המוזיקאי יואלי דיקמן, כחלק מפעילות 'קיץ בעננים' של 'קוקה-קולה' במסגרתה ניתן לזכות ב-5 ימים של נופש משפחתי חלומי למהדרין ובכרטיס משפחתי לפארק 'נחשונים במים'

    12:10
    19.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on 'חוק הרבנים' נגנז: ההתנגדות בקואליציה והמשמעות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימים האחרונים מדווחת חברת קוקה-קולה על הרשמה של אלפי מתמודדים לשלב הראשון של מהלך 'קיץ בעננים', טורניר טריוויה לייב מאתגר ותחרותי, שיתקיים במשך 4 ימים, בין התאריכים: י'-י"ג בתמוז (20-23.6), בשעה 18:00.

    בכל יום תחרות ישתתפו אלפי שחקנים ויענו על שאלון טריוויה מרתק בנושאים של אהבת חינם ועשיית טוב. בסיום שלב זה 800 המשתתפים שיענו הכי נכון והכי מהר יעלו לשלב הבא שבו יתמודדו על הפרס הגדול – 5 ימים של נופש משפחתי חלומי למהדרין, כאשר 400 המתמודדים שהגיעו למקומות הראשונים יזכו גם בכרטיס כניסה משפחתי (5 נפשות) לפארק 'נחשונים במים'.

    בשלב השני של הפעילות, יוזמנו המשתתפים לבצע מעשה טוב בעל השפעה חברתית רחבה ומחבר בין אנשים. צוות שופטים ידרג את המעשים הטובים של כלל המשתתפים ו-5 המתמודדים שיעלו למקומות הראשונים יזכו ליהנות מ-5 ימים של נופש משפחתי ברחבי הארץ, מהצפון ועד הדרום, עם פינוקים ואטרקציות מרגשות במיוחד.

    במהלך הנופש יתארחו המשפחות במלונות יוקרתיים וייהנו מארוחות טעימות כשרות למהדרין. מידי יום יבלו הנופשים באטרקציות מגוונות, טיולים רגליים במסלולי טבע במים, מסעות שטח, ראפטינג אקסטרימי, טיסה בכדור פורח, ולסיום, מופע מיוחד למרגלות מצדה ועוד הרבה הפתעות.

    "העשייה החברתית היא בלב ליבה של האסטרטגיה שלנו בקוקה-קולה ולכן אנו שמחים לקדם גם השנה מהלך חברתי שבבסיסו אהבת חינם ועשיית טוב", מוסרת יעל בוימל, מנהלת מחלקת קהלים בחברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ, "החברה רואה חשיבות רבה בחיבור בין אנשים, ופעילות 'קיץ בעננים' מעמיקה את המודעות לחשיבות של נושאים אלו. בבחירת הפרס הגדול הושקעו מחשבה ותשומת לב רבה, על מנת להעניק לזוכים חופשה חווייתית בלתי נשכחת בהתאמה מלאה לאורח החיים החרדי".

    אז איך משתתפים?

    מתקשרים עוד היום לטלמסר 03-3070300 ונרשמים לאחד מימי התחרות. ביום המשחק משתתפים בטורניר טריוויה לייב עם עוד אלפי מתמודדים, עונים נכון על שאלות בנושא עשיית טוב ואהבת חינם, ואולי תהיו בין הזוכים שיזכו בפרסים שיעשו לכם קיץ בעננים.

    הטורניר יתקיים בין התאריכים י'-י"ג בתמוז (20-23.6) בשעה 18:00 בדיוק.

    ההרשמה מראש חובה. מספר המקומות מוגבל!

    לפרטים ולהרשמה התקשרו עכשיו: 03-3070300

    או הקליקו כאן

     



    0 תגובות