ביטן בריאיון: "מתנגד לקיום פריימריז – צריך להתעסק בהפלת הממשלה"

    אסתי פלד No Comments on ביטן בריאיון: "מתנגד לקיום פריימריז – צריך להתעסק בהפלת הממשלה"

    ח"כ דוד ביטן בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תוקף את ההחלטה של ממשלת לפיד ובנט, לעצור כל הגשת הצעות חוק בחודש הקרוב, "האיסור על העלאת החוקים – הוא לא חוקי" | הברית עם החרדים תימשך מבהיר ביטן ומוסיף, "עבאס הוכיח שהסחיטה שלו גדולה פי מאה מהסחיטה שטענו שעושים החרדים"

    צילום: פלאש 90
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ דוד ביטן התראיין הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן תקף את הצעד דל הקואליציה לאסור על הגשת הצעות חוק בכנסת בחודש הקרוב, "האיסור על העלאת החוקים – הוא לא חוקי. אין להם מספיק ח"כים, הם מפחדים". להערכת ביטן, "זה רעיון של אלקין, להחליש את הכנסת מול הממשלה. בתקופתי דאגתי גם לח"כים באופוזיציה" ציין ביטן.

    ביטן התייחס לדיון הדיקטטורי בוועדת הכנסת, במהלכו הוצאו רוב חברי האופוזיציה במהירות ורובם לא דיברו בוועדה, "טופורובסקי הוציא את כולנו, וגם לא נתן לדבר. היועמ"ש של הכנסת צריך לטפל בזה, שלא יוכלו להשתמש לרעה בכוח יו"ר הוועדה. אני מאמין שהנושא הזה יתוקן".

    על הדיונים על התפקידים והפריימריז בליכוד בגלל ההליכה לאופוזיציה אומר ביטן, "נחזיק מעמד, כולם בליכוד מבינים שהם לא יקבלו את מה שהם רוצים, אנחנו באופוזיציה. אני נגד פריימריז עכשיו, כי צריך להתעסק בלהפיל את הממשלה. צריכים להעלות חוקים שיביכו אותם. אם נעשה זאת טוב, הממשלה תתחיל לריב, הם הרבה קצוות".

    על הברית בין הליכוד לחרדים אומר ביטן, "ברית 'הליכוד'-חרדים ימשיך הלאה. עבאס הוכיח שהסחיטה שלו גדולה פי מאה מהסחיטה שטענו שעושים החרדים. מה שעשה בנט, לא סותר את החובה שלנו לדאוג לציבור הציונות הדתית".

    על הנפילה של נתניהו מול קוליציית השמאל ופליטי הימין אומר ביטן, "נתניהו אכן עשה ב'דיליי', אבל שום דבר לא היה עוזר. ההסכמים היו סגורים עוד מלפני הבחירות. זה לא אסון להיות באופוזיציה, נעשה הכול לחזור לשלטון".



    0 תגובות