אלפים מול בית המדרש של חב"ד: חגיגת 'סיום הרמב"ם' העולמית

    ארי טננבוים No Comments on אלפים מול בית המדרש של חב"ד: חגיגת 'סיום הרמב"ם' העולמית
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אלפים רבים גדשו ביום ראשון מוצאי יום ההילולא ג' תמוז, את שדרת איסטרן פארקווי הסמוכה ל-770 שבניו-יורק, שנסגרה לתנועה לכבוד מעמד סיום לימוד המחזור ה-40 בספר הרמב"ם, כתקנתו הק' של הרבי מליובאוויטש זי"ע, שאורגן כמיטב המסורת בידי 'צעירי אגודת חב"ד העולמית'.

    את הערב הנחה יו"ר צא"ח הרה"ח ר' שמואל מנחם מענדל בוטמן. כיבדו את הקהל בהשתתפותו, ונשאו דברים אורחי הכבוד, רבה של ירושלים הראשון לציון הגאון רבי שלמה משה עמאר שבדבריו התייחס לקדושתו של היום, ג' תמוז – יום ההילולא של הרבי, ורבה הראשי של רוסיה הגאון רבי בערל לאזאר.

    כמו-כן השתתפו ונשאו דברים, חברי בית הדין של שכונת 'קראון הייטס' הגה"ח הרב אברהם אזדבה והגה"ח הרב יוסף ברוין, אשר נשאו דברים בשם תושבי השכונה, וכן חבר בית דין רבני חב"ד השליח הגה"ח הרב יוסף הכט.

    הבעל מנגן החסידי ר' אברהם פריד הוביל את החלק האומנותי במחרוזת ניגוני שמחה והתעוררות, יחד עם מקהלת 'קאפעלע' ותזמורתו של ר' חוני מילעקי. כן התקיימה במהלך הערב הופעה של מקהלת צבאות השם השכונתית.

    בחגיגה הגדולה אף השתתפו נציגים מחצרות חסידויות באזור, שמסרו את ברכת רבותיהם, ולמשתתפים הרבים חולקה תשורה ייחודית – מורה שיעור מהודר למחזור ה-41 בלימוד הרמב"ם.

    צילום: וועד סיום הרמב"ם העולמי



    0 תגובות