יזהר שי: "אם החרדים היו רוצים היתה קואליציה ללא ליברמן"

    אסתי פלד No Comments on יזהר שי: "אם החרדים היו רוצים היתה קואליציה ללא ליברמן"

    בשיחה עם אבי מימרן במהדורה המרכזית אמש שוחח השר לשעבר יזהר שי על ממשלת בנט-לפיד והדרת החרדים שבמסגרתה: "לצערי הציבור החרדי לא מיוצג בממשלה וזה בכיה לדורות", הוא הוסיף ואמר: "תחשוב שיאיר לפיד היה יכול להיות ראש ממשלה בלי רוטציה, במידה ודרעי וליצמן היו רוצים. לא היו צריכים את בנט וליברמן"

    יזהר שי צילום: פלאש 90
    16:24
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on תעלומה: מי פרץ לדף הבית של להיטי אברהם פריד?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ממשלת בנט-לפיד: השר לשעבר יזהר שי – למימרן ב'קול חי' יש אכן הרבה אתגרים לממשלה היא לא הומוגנית ויש המון חילוקי דעות שצריכים לתחזק אותה, אבל יש ביניהם הרבה מטרות משותפות. העיקר, זה שאין שם דמות דומיננטית כמו נתניהו שיפיל את הממשלה בגלל אינטרסים וסיבות אישיות. הכי חשוב זה להעביר תקציב זה המשותף בין כל חלקי הממשלה, זה תקציב בפני כל ממשלה, לכן לדעתי הם יצליחו בגלל שנתניהו לא שם בגללו שלוש שנים ישראל לא העבירה תקציב.

    "לגבי הבטחת גוש הימין, ההבטחה בבחירות האלו היתה שהם ילכו עם נתניהו אין התייחסות לכל אחד אחר בסוף יש להם ציבור לייצג. לעניות דעתי יאיר לפיד מנסה לכפר על הטעות ההיסטורית שהוא עשה וייעשו מאמצים רבים לפגוש את הפשרה. לו אני הייתי אזרח שהנציגים שלי בכנסת אותם בחרתי כדי שיעשו כל מאמץ כדי לשנות את ההסכמים הקואליציונים כדי לדאוג לחינוך שלי, להתיישבות לפתרונות דיור לתחבורה וכלכלה והאינטרסים של איכות חיים. בוא תחשוב על הכוח החרדי ועל אינטרסים, תחשוב שיאיר לפיד היה יכול להיות ראש ממשלה בלי רוטציה, במידה ודרעי וליצמן היו רוצים לא היו צריכים את בנט וליברמן"

    שי התייחס לחוסר הייצוג של החברה החרדית בקואליציה של ממשלת בנט-לפיד: "לצערי הציבור החרדי לא מיוצג בממשלה, זה בכיה לדורות. האשמים אלו ראשי הממשלה שלא שיכנעו מספיק את החרדים. גם הח"כים החרדים אשמים, אין שום סיבה שלא ייכנסו לשם. אם הם רוצים, לפיד יתאמץ כדי שהם ייכנסו. לו הייתי אזרח שהנציג שאני בחרתי כדי שידאג לי לא רוצה להיכנס לממשלה, הייתי עושה הכול כדי שיכנס. לפיד מאוד רוצה להכניס את החרדים. בעוד 30 שנה החרדים יכפילו את הכמות, צריכים ללמוד לחיות ביחד.



    0 תגובות