לא מחכים רגע: ח"כ גפני יודח מוועדת הכספים הזמנית

    אבי רבינא No Comments on לא מחכים רגע: ח"כ גפני יודח מוועדת הכספים הזמנית

    בכפוף להצבעה חוזרת: הוועדה המסדרת החליטה להמליץ לחברי ועדת הכספים הזמנית לבחור בח"כ אלכס קושניר לו"ר הוועדה, במקום ח"כ משה גפני | ח"כ אשר תקף: "זה חסר תקדים, מה הבהילות?"

    ועדת הכספים בראשות ח"כ משה גפני צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ברוב של 17 תומכים מול 13 מתנגדים, ובכפוף להצבעה חוזרת, הוועדה המסדרת בראשות ח"כ עידית סילמן החליטה להמליץ לחברי הוועדה הזמנית לענייני כספים לבחור בח"כ אלכס קושניר במקום ח"כ משה גפני.

    ח"כ יעקב אשר תקף את ההחלטה להדיח את ח"כ גפני: "זה חסר תקדים שמחליפים יושב ראש ועדה של וועדה זמנית כשבימים הקרובים יוקמו הועדות הקבועות. מה הבהילות להחליף יושב ראש של ועדת הכספים שגם בשבועיים האחרונים שהוא ידע שהם סוף קדנציה, הגיע לפה יום יום כדי להעביר חוקים, לא לחרדים ולא לימנים, להעביר חוקים חברתיים על הפיצויים לבעלי עסקים, אתם הייתם בדיונים האלו, קצת כבוד לאדם שניהל את הדברים ביושר, נכון הוא חרדי, לכן לא מגיע לא כבוד?"

    אשר: "אתם קואליציה, הגעתם לשלטון, הכל בסדר, אני אגב די נהנה להיות בטריבונה באופוזיציה, מי שלא יודע להיות באופוזיציה לא ידע בחיים להיות קואליציה, אבל אני רוצה רק דבר אחד, קצת אינטגריטי, קצת כבוד, יושב ראש הכנסת שלכם יגיד לכם האם כשהוא היה מרכז האופוזיציה משה גפני היה יושב ראש ראוי או לא, האם הוא דאג לכולם או לא. בגלל שהוא חרדי חייבים להדיח אותו?"

    מוקדם יותר תקף אשר את התנהלות הוועדה המסדרת בזמן שבראשה עמד ח"כ בועז טופורובסקי: "ניהלתי את ועדת החוקה בשנה פוליטית קשה, מאות דיונים ועשרות חוקים, חברי האופוזיציה לא היו פראיירים ועשו הרבה בלאגן, רק פעם אחת הוצאתי חבר כנסת מהדיון והחזרתי אותו אחרי 4 דקות. תפנימו: אנחנו אופוזיציה, אם לא הבנתם את זה היום – תבינו את זה עוד יומיים".



    0 תגובות