ח"כ מעוז: "עלינו לעשות חשבון נפש איך הלכנו עם בנט ושקד"

    אבי יעקב No Comments on ח"כ מעוז: "עלינו לעשות חשבון נפש איך הלכנו עם בנט ושקד"

    ח"כ אבי מעוז בראיון ל'קול חי': "אי אפשר לתלות הכל בזה שסמוטריץ' דבק בעמדתו העקרונית. חשבון הנפש שצריך להיעשות הוא איך ציבור שלם, אידיאליסטי, עם ערכים ומסורת מפוארת, כולל ההנהגה הרוחנית, הולך שולל אחרי בנט ושקד"

    ח"כ אבי מעוז על דוכן הכנסת צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב
    13:33
    24.04.24
    קובי פינקלר No Comments on מגבול מצרים ועד רמת הגולן: יוצאים לדרך עם קובי פינקלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב

    ח"כ אבי מעוז מתייחס להוראתו של הרב טאו לפני מספר שבועות, שמותר להישען על מפלגת רע"מ להקמת ממשלה: "הרב טאו אמר בבאותה סיטואציה, כשמה שעמד על הפרק היא הממשלה הרעה שבסוף הוקמה ואנחנו רואים איזה חילול ה' גדול יש – הוא סבר שבנתונים שהיו אז נכון יהיה להישען על הימנעות רע"מ מבחוץ", מדגיש מעוז. "זה לא סוד שחלקו עליו רבנים אחרים, אבל זו הייתה מחלוקת לשם שמים. לצערנו אנחנו היום עם ממשלה חדשה שכולנו רואים את החילול ה' הגדול שבהקמתה".

    מעוז נשאל בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, האם אין זו אשמת הציונות הדתית שלא הסכימה לממשלה עם רע"מ: "אי אפשר לתלות את הכל בימין. אני כבר קראתי לחשבון נפש בציבור שלנו, איך במשך שנים הולכנו שולל אחרי בנט ושקד. הם עשו פה מעשה רמייה, גנבו את קולותינו ודעתנו, הוליכו אותנו שולל, אמרו שהם מייצגים את ערכי הציונות הדתית ובסוף הם מייצגים רק את עצמם. אני חושב היום שלכל אורכה ורוחבה של הציונות הדתית אין מחלוקת על זה שהממשלה הזו רעה. זו ממשלה שתביא את המדינה להיות מדינת כל אזרחיה".

    מעוז אינו תולה אשמה ביו"ר הציונות הדתית: "אי אפשר לתלות הכל בזה שסמוטריץ' דבק בעמדתו העקרונית. חשבון הנפש שצריך להיעשות הוא איך ציבור שלם, אידיאליסטי, עם ערכים ומסורת מפוארת, כולל ההנהגה הרוחנית, הולך שולל אחרי בנט ושקד".



    0 תגובות