פצוע פיגוע הדריסה ברמלה נפטר הלילה: "דמו של דסטאו אינו הפקר"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on פצוע פיגוע הדריסה ברמלה נפטר הלילה: "דמו של דסטאו אינו הפקר"

    הלילה נפטר מפצעיו דסטאו ביסט, בן ה-74 אשר נפצע אנושות לפני כשבועיים בפיגוע הדריסה ברמלה | משטרת ישראל: "חקירת נסיבות התאונה נמשכת"

    הפרעות ברמלה צילום: פלאש 90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דסטאו ביסט, בן ה-74 אשר נפצע אנושות לפני כשבועיים בפיגוע הדריסה ברמלה, נפטר הלילה (בין שלישי לרביעי) מפצעיו.

    כזכור, לפני כשבועיים שני צעירים ערבים דרסו ופגעו בעוצמה רבה ביהודי בן 74, שנחבל ופונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים שמיר-אסף הרופא כשהוא פצוע בינוני וסובל מחבלת ראש.

    על פי תיעוד המצלמות, לאחר הפגיעה הפורעים ניסו לשוב ולדרוס זוג נוסף אשר עמדו בסמוך לו אך הם לא הצליחו בך. הפצוע נותר חבול על הכביש. עוברי אורח הזעיקו את כוחות ההצלה שטיפלו בו עד לפינוי בבית החולים וכאמור הלילה, נפטר מפצעיו.

    מהמטה לביטחון רמלה נמסר בתגובה כי: "אנו כואבים על לכתו של דסטאו ביסט הי"ד שנרצח על ידי מחבלים ברמלה. מי שחשב שהשקט חזר לרחובות רמלה טועה ובגדול. המשטרה וראש העיר מנסים לצייר מציאות שקרית שמתפוצצת לנו בפנים שוב ושוב. אחרי שניסו לפוצץ מכונית ליד אשכול גנים כעת דסטאו ביסט החזיר את נשמתו בזמן שצעד ברחובות רמלה. הגיע זמן שראש העיר יפסיק להתחבא וייתן תשובות. מי שהולך לישון בלילה עם רע"מ והמפלגות הערביות בקואליציה העירונית שלו, מתעורר בבוקר לנרצחים ברחובות רמלה . דמו של דסטאו אינו הפקר".

    בהתייחסות המשטרה למותו של הפצוע, נכתב: "הלילה התקבל דיווח מבית החולים אסף הרופא על פטירתו של הולך רגל, תושב רמלה בן 74, שנפגע בתאונת דרכים שהתרחשה בתאריך 30.5.21 ברמלה. חקירת נסיבות התאונה נמשכת".

    בתגובה לטענות כי מדובר בפיגוע, ממשטרת ישראל נמסר: "מדובר בחקירה מתנהלת ולפיכך אין אנו מתייחסים לתוכנה".



    0 תגובות