עבר בשקט: סיכום אירוע ריקוד הדגלים בירושלים העתיקה

    בנצי לייזרוביץ וקובי פינקלר No Comments on עבר בשקט: סיכום אירוע ריקוד הדגלים בירושלים העתיקה

    בהתאם להערכות גורמי הביטחון בצה"ל ובמשטרת ישראל צעדת הדגלים צעדה ללא הפרעה חריגה | בדרום התגודדו פלסטינים והבעירו צמיגים סביב גדר המערכת חלקם אף הפריחו בלוני תבערה | משטרת ישראל אבטחה בכוחות רבים את האירוע ואף עצרו פורעים ערביים שהתגודדו בסמוך לה

    צילום: דוברות המשטרה
    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כעשרת אלפים צועדים הגיעו היום לציין את ריקוד הדגלים בירושלים לאחר שבחודש שעבר הופסק המצעד בעקבות אירועי טרור. אלפי הצועדים החלו את צעידתם ברחוב הנביאים בירושלים, המשיכו משם לשער שכם בו נערכה הרקדה המונית עם דגלי ישראל ומשם המשיכו אל שער יפו ונכנסו לעיר העתיקה דרך הרובע המוסלמי והיהודי וסיימו בתפילה המונית בכותל המערבי.

    האירוע עבר ללא אירועים חריגים ובשמחה גדולה. הארגונים הרבים שהיו שותפים לאירוע הודו למשטרת ישראל על אבטחת המצעד וקראו לעם ישראל להמשיך לצעוד בגאווה עם דגלי ישראל בכל רחובות ירושלים ובכל רחבי ארץ ישראל. הטרור לעולם לא ינצח את עם ישראל.

    צוותי כבאות והצלה לישראל יחד עם צוותי קק"ל ורט"ג ובסיוע גרורי צה"ל רבש" צים, צוותי כיבוי בסיס חצור ומתנדבים פעלו היום ב-20 שריפות שרובם בשדות קוצים בתחום מועצה אזורית אשכול ושער הנגב. מרבית השריפות היו קטנות ולא מסכנות ונגרמו ככל הנראה מבלוני תבערה שהופרחו על ידי מחבלים בגבול עזה.

    יש לציין כי שיתוף הפעולה המלא בין כלל הכוחות בנוסף לפריסה מיטבית בשטח מאפשרים שליטה מהירה ובלימת התפשטות האש. חוקרי שריפות מכבאות והצלה לישראל מחוז דרום קבעו כי השריפות נגרמו מבלוני תבערה. סך הכל הערב נגרמו עשרים שריפות כתוצאה מבלוני תבערה.

    משטרת ישראל נערכה מהבוקר ל"מצעד הדגלים" תוך פריסתם של אלפי שוטרים, כוחות תגבור שוטרי תנועה ולוחמי משמר הגבול, במטרה לאבטח את האירוע ולשמור על ביטחונם של המשתתפים הרבים אשר נטלו בו חלק.

    החל משעות הצהריים נפרסו כוחות המשטרה במסלול המצעד במטרה לאפשר את קיום האירוע, תוך הקפדה על שמירת ביטחונם של המשתתפים הרבים, שמירה על הסדר הציבורי, הסדרת והכוונת התנועה. האירוע התקיים תוך הדברות עם מארגני הצעדה.

    מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי יחד עם מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן אשר פיקד על כלל הכוחות, עמדו מקרוב על היערכותם של השוטרים אשר פעלו במצעד. במהלך המצעד, כוחות המשטרה עצרו 17 חשודים ברחובות הסמוכים למסלול המצעד בשל הפרת סדר של עשרות מפגינים שחלקם יידו אבנים ותקפו שוטרים . במהלך הפרות הסדר, נפצעו 2 שוטרים שפונו לטיפול רפואי.

    הצעדה הגיעה לרחבת הכותל שם התרכזו אלפי בני האדם הצועדים.



    0 תגובות