טורק את הדלת: מועמד 'ימינהי פורש ותוקף את הממשלה החדשה

    יונתן שורק 7 Comment on טורק את הדלת: מועמד 'ימינהי פורש ותוקף את הממשלה החדשה

    למרות שהעומד בראש מונה לראש ממשלה סיעת ימינה ממשיכה להתפורר | מספר תשע ברשימת המפלגה לכנסת שאמור להיכנס במסגרת החוק הנורבגי פורש מהרשימה תוך הטחת ביקורת חריפה | "הערכים והאמת מעל הכל"

    צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שי מיימון מס' תשיעי בימינה: ‏הרגע הגשתי ליו"ר הכנסת את התפטרותי מסיעת ימינה. לא אפר את הבטחתנו לציבור שלא להישען על קולות מפלגת תומכי טרור. לא אפנה עורף לחבריי ממשפחות השכול ונפגעי האיבה. בדברים אלו מצטרף מיימון לביקורת הפנימית שהתבטאה בפרישתו של עמיחי שיקלי משורות המפלגה

    מיימון תקף: "הבטחנו כי לא נישען על מפלגה שתומכת בהמשך חלוקת משכורות למחבלים, שמבקרת מחבלים רוצחי יהודים בכלא, שמתנגדת למדינת ישראל. ‏כמדינת הלאום היהודי. הויתור על תפקיד חבר כנסת כואב לי מאד ברמה האישית, לאחר שנתיים וחצי בהם פעלתי למען ימינה והצלחתה באופן יומיומי, אך העקרונות, הערכים והאמת מעל הכל".

    בכך, אני מאמין שאני מייצג נאמנה רבים מבוחרי מפלגת ימינה, שהפקידו את הקול שלהם בידינו בקלפי. התפטרותי אינה מקיימת ‏את הקואליציה, והתנגדותי לא הייתה מפילה אותה, עקב העובדה שאינני ח"כ מכהן.על כן, אני מוצא לנכון לעמוד על העקרונות שלי ולהתפטר מהסיעה.

    אמשיך בעז"ה לפעול בזירה הציבורית למען ערכים שאני מאמין בהם, ולמען מדינת ישראל, ואהיה מוכן גם לשלם עבור כך מחיר אישי. בעזרת ה' נעשה ונצליח, עם ישראל חי.



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      סוף סוף אור בתוך האפילה הזו שקוראים לה ימינה
      חזק ואמץ!

    2. 6

      על מי אתה עובד? למה הצבעת עם הממשלה? יכולת להמנע לפחות ולא היתה קמה ממשלה שכדבריך "נשענת על מחבלים". [אגב, שום מילה על החורבן הרוחני שהממשלה תגרום!]

      1. הוא לא הצביע, הוא אמור להיכנס בחוק הנורווגי.

        אבל שהיה נשאר ומטריל את הממשלה מבפנים, בשביל מה לפרוש?

      2. הוא בכלל לא חבר כנסת הוא מסםר 9 ברשימה הוא לא הצביע בעד או נגד

      3. לא הבנת, הוא לא הצביע בעד הממשלה כי הוא לא ח"כ, רק אחרי שהממשלה קמה ויש חוק נורבגי אז הוא יכול להכנס אם 2 שרים יתפטרו.
        אז כל הכבוד לו!

    3. 5

      כל הכבוד, צודק 100%