בצל איומי חמאס; כוחות הביטחון בהיערכות: "מטרות ברצועה מוכנות"

    בנצי לייזרוביץ וקובי פינקלר No Comments on בצל איומי חמאס; כוחות הביטחון בהיערכות: "מטרות ברצועה מוכנות"

    בצה"ל נערכים לאיומי חמאס וסוללות כיפת ברזל נפרשו במרכז ובדרום | חמאס איים בימים האחרונים כי אם מצעד הדגלים ייערך אזי הארגון יפעל כפי שפעל בחודש שעבר | גם במשטרת ישראל בכוננות שיא לקראת הצעדה המסורתית שעלולה להבעיר את השטח

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דריכות הבוקר במערכת הביטחון לקראת מצעד הדגלים הצפוי אחר הצהרים. נפרסו עוד מערכי כיפת ברזל מחשש לירי רקטות של חמאס. במערכת הביטחון מעריכים כי ייתכנו מהומות באזור מזרח ירושלים, אבל חמאס ככל הנראה יימנע מירי לעבר ישראל. כזכור ארגון הטרור איים בימים האחרונים כי אם מצעד הדגלים ייערך אזי הם יפעלו כפי שפעלו בחודש שעבר.

    גורמים בצה"ל מדווחים כי שר הביטחון בני גנץ אישר אמש סידרת מטרות לתקיפה ברצועת עזה במקרה שבו צה"ל יצטרך להגיב על שיגור רקטות. שר הביטחון קיים אתמול מספר ישיבות לקראת הצעדה בהן הוחלט כי לא יתאפשר לחמאס לפגוע בריבונות ישראל ולקבוע האם המצעד המסורתי ייערך או לא.

    גם המשטרה בהיערכות חסרת תקדים למצעד הדגלים הצפוי. משטרת ישראל תציב אלפי שוטרים שישמרו על הצועדים באזור העיר העתיקה מערבים ישראלים וממחבלים שיבקשו לפגוע בצועדים. המשטרה הגבילה את כמות הצועדים בשער שכם לשלוש מאות בלבד.

     



    0 תגובות