מצעד הדגלים ואיומי החמאס: ראשי מערכת הביטחון בהיערכות משותפת

    קובי פינקלר 2 Comment on מצעד הדגלים ואיומי החמאס: ראשי מערכת הביטחון בהיערכות משותפת

    על רקע איומי חמאס לאור צעדת הדגלים המתוכננת היום ראשי מערכת הביטחון נערכים לאפשרות של ירי לישראל | דיווחים שונים על בלוני תבערה נפוצים בגזרת הדרום |יחד עם זאת בצה"ל עדיין מעריכים כי חמאס לא יסתכן בירי טילים נוסף

    ארכיון. בנט בהתייעצות עם ראשי מערכת הביטחון צילום: אוריאל חרמוני - משרד הביטחון
    20:00
    18.04.24
    יונתן שורק No Comments on מעבדות לחירות: דרשת שבת הגדול של הרה"ר הג"ר דוד לאו שליט"א | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון גנץ קיים הערכת מצב לקראת מצעד הדגלים הערב, בהשתתפות הרמטכ"ל, מפכ"ל המשטרה, סגן ראש השב"כ, ראש אמ"ן, מתאם פעולות הממשלה בשטחים וראש האגף המדיני-ביטחוני במשרד הביטחון.
    ב
    הערכת המצב הוצגה תמונת המודיעין, ההיערכות בכלל הגזרות ואבטחת המצעד. שר הביטחון עמד על הצורך למנוע חיכוך ולשמור על ביטחון כלל האזרחים- יהודים וערבים. עוד הנחה שר הביטחון, על העברת מסרים ברוח זו לכלל הגורמים הרלבנטיים.

    בשעות הבוקר דווח כי על רקע איומי חמאס, צה"ל תיגבר סוללות כיפת ברזל מחשש לירי רקטות של חמאס על רקע מצעד הדגלים שייערך בירושלים. בשעות האחרונות מתגברים דיווחים על בלוני תבערה שהופרחו לאורך גזרת הגבול הדרומי.

    במערכת הביטחון מעריכים כי ייתכנו מהומות באזור מזרח ירושלים, אבל ככל הנראה חמאס  יימנע מירי משמעותי לעבר ישראל. בנוסף, שר הביטחון בני גנץ אישר מטרות לתקיפה ברצועת עזה במקרה שבו צה"ל יצטרף להגיב על שיגור רקטות.

    כזכור, ארגון הטרור חמאס איים היום והודיע כי "צעדת הדגלים היא בבחינת נפץ שיגרום לפיצוץ מערכה חדשה לשמירה על ירושלים ועל מסגד אל-אקצא. אנו קוראים לכל אזרחי ישראל הערבים ותושבי מזרח ירושלים, להתייצב בכל האמצעים והכלים נגד המתנחלים שיצעדו".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מקווה שבנט יצליח לשקם את חורבות הממשלה הרופסת היוצאת-ממשלת הזדון.

    2. 1

      חסר להםםםם אם יהיה טיליםם יש לי מבחן מחרר נמאס לייי!