אלימות ממניע גזעני: כתבי אישום נגד 2 צעירים ערביים

    ישראל רובין No Comments on אלימות ממניע גזעני: כתבי אישום נגד 2 צעירים ערביים

    כתבי אישום נגד 2 צעירים ערביים בגין מעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה, ידוי אבנים לעבר כלי תחבורה, היזק במזיד לרכב ממניע גזעני ועוד

    צילום: Miriam Alster/FLASH90     
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הותר לפרסום: פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד עבדל עזיז עמראני, בן 21 מהפזורה הבדואית, המייחס לו ביצוע מעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה לפי חוק המאבק בטרור, עבירות של יידוי או ירי של אבן או חפץ אחר לעבר כלי תחבורה, היזק במזיד לרכב ממניע גזעני והתפרעות. כמו כן, הוגש כתב אישום נגד בן דודו יוסף עמראני, בן 22, המייחס לו ביצוע עבירות של יידוי או ירי של אבן או חפץ אחר לעבר כלי תחבורה והתפרעות.

    על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רננה לוי, הנאשם עבדל עזיז עמראני, כשהוא מפר תנאיי מעצר בית מלא, השתתף בצוותא חדא עם אחרים בהתפרעויות בכביש 25 בין באר שבע לדימונה, בכניסה לישוב שגב שלום, אשר התרחשו במסגרת גל של הפרות סדר והתפרעויות אלימות ברחבי הארץ, על רקע לאומני-גזעני, במהלך מבצע "שומר החומות". הנאשם הצטייד בכפפות ו"קלע דוד" כדי ליידות אבנים נגד יהודים ויחד עם בן דודו יוסף עמראני ועם אחרים נטלו חלק בהפרות סדר, חסמו כבישים באמצעות צמיגים בוערים וידו אבנים לעבר ניידות המשטרה.

    ביום 11.5.21, מתוך מניע לאומני-אידאולוגי, ידה הנאשם, יחד עם אחרים, אבנים על רכב של נהג יהודי, הנהג ביקש שיחוסו עליו, צעק שהוא ערבי, אך ההמון התנפל עליו, הכה אותו באגרופים, אלות ואבנים בראשו, גבו וצלעותיו ורכבו נופץ על ידי ההמון. הנאשם בעט בראשו של הנהג מספר פעמים, צעק "תשחטו אותו יהודי כלב", תוך כדי שאחרים זורקים עליו אבנים ומכים אותו באלות ובידיים. בצוותא חדא עם אחרים, הוציא הנאשם את הנהג מחוץ לרכב והטיח אותו לרצפה. הנהג חולץ מהמקום ע"י כוחות המשטרה, אשר נאלצו להשתמש ברימוני הלם על מנת להרחיק ממנו את ההמון.

    הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.



    0 תגובות