פותחים את החודש בשמחה עם פעילות 'חודש טופ' של מילקי

    עפר גדנקן No Comments on פותחים את החודש בשמחה עם פעילות 'חודש טופ' של מילקי

    העיר בני ברק נצבעה בסגול תוסס בפעילות ייחודית ופורצת דרך של מילקי לרגל ראש חודש. התושבים קיבלו שלטים מיוחדים עם איחולי 'חודש טופ' שהונפו ממרפסות הבתים שבחזית הרחובות המרכזיים בעיר, כאשר הניידת של מילקי נעה בצירים המרכזיים, ובה הזמר והיוצר מאיר גרין שגרם לתושבים לשמוח עד הטופ.
    צילום: עזרא טרבלסי

    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לא כל יום מתרחשת בבני ברק אטרקציה של ממש. מילקי, מותג מעדני החלב האהוב, עם הקצפת הייחודית והתוספות המפנקות, קיים פעילות מרעננת שצבעה את העיר בסגול תוסס תחת הכותרת 'חודש טופ' המחברת בין מילקי טופ לשמחת ראש חודש.

    במסגרת הפעילות ניידת ממותגת של מילקי נעה על צירי העיר המרכזיים, כששירתו של הזמר והיוצר מאיר גרין מלווה את הפעילות האנרגטית, בשמחה המזוהה עם מילקי. הניידת עברה באזורים שונים בבני ברק כשעליה ניצב הזמר, וחילקה מארזי מילקי ושלטים לתושבים. תוך זמן קצר שלטים עם ביטוי לשמחת ראש חודש של מילקי הונפו ממרפסות הבתים החזיתיות, וצבעו את בנייני המגורים בעיר בצבעי סגול.

    הפעילות הייחודית והמרעננת יוצרת חיבור בין מותג מילקי, המזוהה עם שמחה, תחת הסלוגן 'מילקי תמיד בשמחה', לבין שמחת ראש חודש שאותה משפחות רבות מלוות עם מעדני חלב איכותיים למשפחה. מילקי טופ מציע חוויית טעם ייחודית עם הקצפת האהובה ותוספות מפנקות ממגוון סוגים בהם טופ עדשים, וטופ קרם מפנק בטעם שוקולד נוגט.

    הודות להצלחת הפעילות, שטראוס תמשיך לייצר פעילויות ייחודיות המשתפות את הצרכנים ומפגישות אותם עם המותג בשטח.



    0 תגובות