ח"כ רוטמן: "שיתופה של רע"מ בממשלה – סכנה למדינה"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ רוטמן: "שיתופה של רע"מ בממשלה – סכנה למדינה"

    ח"כ רוטמן תוקף בראיון ל'קול חי': "יש המון שקרים שליוו את עלייתו של בנט לשלטון ולצערי זה לא הפוליטיקאי הראשון שמשקר, אבל בכל הנוגע לשיתופם של תומכי טרור בממשלה, זה מסוכן לעצם קיומה של המדינה"

    ח"כ שמחה רוטמן צילום: Sraya Diamant/Flash90
    10:35
    19.04.24
    הרב אפרים אפשטיין No Comments on חג הפסח: עניין של תודעה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: Sraya Diamant/Flash90

    ח"כ שמחה רוטמן אינו מביע שמחה על כך שלראשונה בישראל יש ראש ממשלה מהציונות הדתית: "לא הייתי משתמש במילים גאווה לציונות הדתית. אני משתדל להפעיל את השיפוט שלי כלפי מעשים של אנשים ולא לפי הזהות שלהם. יש פה אירוע שמעולם עד כה לא התרחש, הממשלה הזו עשתה כבר אתמול מעשה שלא ייעשה להקים ממשלה בקולותיהם של תומכי טרור, שאנשי בנט עצמם כינו את זה 'עוול' ו'מעשה לא מוסרי'".

    בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, אמר רוטמן: "אני רוצה להזכיר לך שימינה גינתה את הליכוד על כך שהוא לא הצביע בעד פסילתה של רע"מ, אתם חשבתם שהיא לא ראויה להיות בכנסת, זה אחד הצעדים הכי קיצוניים שניתן להפעיל כלפי אנשים – ואתם מכניסים אותם לממשלה".

    "יש המון שקרים שליוו את עלייתו של בנט לשלטון ולצערי זה לא הפוליטיקאי הראשון שמשקר, אבל בכל הנוגע לשיתופם של תומכי טרור בממשלה, זה מסוכן לעצם קיומה של המדינה", מוסיף רוטמן.

    לדבריו "גם כאשר יש אדם חולה, יש דרכים לנסות לרפא את המחלות שלו ויש דרך אחת שבה יפתרו לו כל הבעיות בבת אחת וזה להרוג אותו. אסור להכניס לממשלת ישראל מפלגה שהגדרתה ומטרתה היא שמדינת ישראל לא תתקיים".

    "ראש הממשלה האמיתי הוא מנסור עבאס", טוען רוטמן "זו בדיוק הסיבה שהתנגדנו להקמת ממשלה גם בהימנעותם. כאשר אתה מקים ממשלה עם אנשים שאין להם שום שותפות איתך, אז הם בסופו של דבר שולטים, בכל הצבעה, בכל נושא השאלה היחידה שתישאל בחדרי הממשלה היא מה יעשה מנסור עבאס ולכן הוא השליט האמיתי".



    0 תגובות