גנץ הגיש הצעת החלטה להקמת ועדת חקירה לאסון מירון

    אבי רבינא 4 Comment on גנץ הגיש הצעת החלטה להקמת ועדת חקירה לאסון מירון

    שר הביטחון גנץ שלח הבוקר למזכירות הממשלה החדשה הצעת החלטה להקמת ועדת חקירה ממלכתית לאסון מירון: "חוב מוסרי וערכי למשפחות"

    גנץ בישיבת סיעת כחול לבן צילום: אלעד מלכה
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון בני גנץ, שלח הבוקר (שני) מחדש למזכירות הממשלה את הצעת ההחלטה להקמת ועדת חקירה ממלכתית לאסון במירון, בכדי להעבירה להתייחסות שרי הממשלה החדשים. ההצעה שהונחה על ידי גנץ, זהה להצעה שהניח על שולחן הממשלה הקודמת.

    לפי ההסכם הקואליציוני והסיכומים שאליהם הגיע גנץ, הצעת ההחלטה אמורה לעלות ולהיות מאושרת בממשלה כבר בישיבתה הקרובה.

    גנץ כתב במכתב הנלווה להצעה, כי: "מדובר בחוב מוסרי וערכי למשפחות, אך לא פחות חשוב מכך, מדובר בהכרח לחקור ולהימנע מאירועים טראגיים שכאלו בעתיד".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      בס"ד
      צריך ועדת חקירה, איך זה שעוכרי ישראל, החלוצים במלחמה נגד קדשי ישראל, הם דווקא כאלה שלמדו במוסדות דתיים ציוניים, דווקא הם הורידו את הכיפה (ונקראים היום דלשי"ם) ונשארו עם תופעה מעניינת והרסנית של פיצול אישיות ממשיכים עם סממנים דתיים שנסתרים מכל מה שהם מבצעים בפועל.
      כך כמו בנט, בני גנץ למד בבית הספר הממלכתי-דתי שפיר ואחר כך בפנימייה הצבאית-תורנית לפיקוד "אור עציון" במרכז שפירא.
      איזה סעיפים איומים ונוראיים הכניס גנץ בהסכמים שלו עם יש עתיד: בסעיפים 16-18 הכרה ברפורמים וחיזוק השפעתם (סעיף 16), הכנסת המוני גויים מאתיופיה בעלי דת נוצרית ושאינם מוחזקים במסורת כיהודים אלא להיפך, השתלטות חילונית על ציון הרשב"י הקדוש רחמנא ליצלן. בסעיפים 26-28 חילולי שבת, הרס הכשרות, חילול קדושת ישראל, חילול קדושת העם היהודי ומעשי תועבה (מעשי כנען אותם מקיאה הארץ!), סעיפים 31-32 חילולי שבת המוניים בפרהסיה, בסעיף 35 חילול החינוך החרדי באמצעות עירבובו עם משפחות חילוניות בחוליה החלשה – חינוך מיוחד, בסעיף 36 תוכניות ליבה של אזרחות ("הגדלת הערבות ההדדית") במערכת החינוך בשם קיום ערך השוויון, צמצום הפערים וכו', דהיינו כל סם המוות אותו שתה גנץ והביאו לבאר שחת, את סם מוות זה מנסה בני גנץ להשקות את ילדי ישראל הטהורים תינוקות של בית רבן, בשם "קיום ערך שוויון, וצמצום פערים! היה לא תהיה! בני גנץ לא מתרשמים מהרקורד הצבאי שלך (שגם כך למרות דרגתך לא מרשים במיוחד…) עברנו את פרעה נעבור גם אותך ואת חבריך.

    2. 3

      מי שמך לדבר בשם המשפחות? הרי המשפחות מתנגדות התנגדות נחרצת לועדת חקירה ממלכתית!

      1. אולי המשפחות לא שמו אותו ספציפית לדבר
        אבל לבוא ולכתוב שהמשפחות מנגדות נחרצות לוועדת חקירה ממלכתית-זה שקר מוחלט!!!!! לך תדבר עם המשפחות שנגמרו להם החיים ועוד רוקדים על הדם של היקרים להם מכל!
        המשפחות הכי בעד שיש!!!!!!(כלי ראשון)
        אז בבקשה לא לכתוב סתם תגובות שחסרות כל בסיס והורסות לאנשים הקצת שעוד נשאר להם

    3. 2

      גנץ הוא מהאחראיים הראשיים לערעור הבטחון של עם ישראל בארץ הקדש, לראשונה נוצר מצב תלות של הממשלה במפלגות הערביות. נכון שנתניהו פתח סדק רחב, אבל היה מי שאילץ אותו להגיע למצב הזה, וזהו בני גנץ, הוא יחד עם החבורה שלו כל הזמן כרסמו וניגחו ופוררו את המערכת עד שהגיע מצב של אין מוצא. אם אם נתניהו לא היה בונה על עבאס כנמנע, זה ברור שהצעד הבא של גנץ וחבורתו, לחבור למפלגות הערביות בכל מיני צורות בדיוק כמו שהם עשו, כל זה רשום על שמם לדראון עולם
      לא לחינם התגלגל דווקא על ידי גנץ כל זה, כמי ששנה ופירש ("שנה ופירש קשה מכולם"), כמו שאמרו בגמרא מסכת שבת (ל"ב:) "אלא שמגלגלין זכות על ידי זכאי וחובה על ידי חייב"