בנט בישיבת הממשלה: "חובת ההוכחה עלינו"

    אבי רבינא 2 Comment on בנט בישיבת הממשלה: "חובת ההוכחה עלינו"

    ראש הממשלה נפתלי בנט נאם בפתח ישיבת הממשלה הראשונה: "אזרחי ישראל כולם נושאים אלינו את עיניהם וחובת ההוכחה עלינו. אנחנו נפעל יחד, בשותפות ובאחריות, כדי לאחות את הקרע בעם ובאופן מיידי להחזיר את המדינה לתפקוד סדיר אחרי תקופה ארוכה של שיתוק, של מריבות, עם הפנים קדימה"

    ראש הממשלה, נפתלי בנט בישיבת הממשלה הראשונה צילום: אריה לייב אברמס
    13:06
    16.04.24
    עפר גדנקן No Comments on ההמלצות של אלקטרה לתחזוק נכון של המזגן לקראת הקיץ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני זמן קצר התקיימה ישיבת הממשלה הראשונה של הממשלה ה-36 בראשותו של נפתלי בנט.

    ראש הממשלה, נפתלי בנט, נשא דברם בפתח ישיבת הממשלה. בנט פתח את דבריו בברכת 'שהחיינו' ואמר: "אנחנו בפתחם של ימים חדשים. תלאות, וזאת לא מילה מוגזמת במקרה הזה, ההקמה של ממשלת האחדות מאחורינו, ועכשיו –
    אזרחי ישראל כולם נושאים אלינו את עיניהם וחובת ההוכחה עלינו. אנחנו נפעל יחד, בשותפות ובאחריות, כדי לאחות את הקרע בעם ובאופן מיידי להחזיר את המדינה לתפקוד סדיר אחרי תקופה ארוכה של שיתוק, של מריבות, עם הפנים קדימה".

    "אנחנו נתחיל את הישיבות בזמן", הדגיש בנט. "המלצה, כי לא בהכרח ניפגש עד הפגישה הבאה – את מנכ"לי המשרד תבחרו בקפידה, לא בחיפזון. אין דחיפות. בכל המשרדים שאני נכנסתי – המשכתי עם המנכ"לים".

    ישיבתה הראשונה של הממשלה ה-36 בראשות בנט ולפיד ,

    אריה לייב אברמס

    בנט הוסיף: "אני מאמין בכם, בכל אחד מכם. יש כאן מצב מיוחד שהשרים מתאימים במיוחד לתפקידיהם וזה מרענן. כדי שהמהלך הזה יצליח, נצטרך לשמור על איפוק בהיבטים האידיאולוגיים. להתמקד בעשייה מעשית, בחיים עצמם. סלילת כבישים, חינוך, בריאות, כלכלה, ביטחון. וזה ישמור על יציבות הממשלה".

    "איש איש במשרדו ובעשייתו העתידה לבוא. בעזרת השם, נעשה וגם נצליח. אסיים במילותיו של רבי אלימלך מליז'נסק: אַדְּרַבָּה, תֵּן בְּלִבֵּנוּ שֶׁנִּרְאֶה כָּל אֶחָד מַעֲלַת חֲבֵרֵינוּ וְלא חֶסְרונָם, וְשֶׁנְּדַבֵּר כָּל אֶחָד אֶת חֲבֵרו בַּדֶּרֶךְ הַיָּשָׁר וְהָרָצוּי לְפָנֶיךָ, ואַל יַעֲלֶה שׁוּם שנְאָה מֵאֶחָד עַל חֲבֵרו חָלִילָה. תודה רבה", סיים ראש הממשלה.

    ראש הממשלה החליפי ושר החוץ, יאיר לפיד נשא דברים אחריו אך קיצר את דבריו למילים ספורות: "הממשלה הזו קמה על חברות ואמון, והיא תחזיק מעמד על חברות ואמון", אמר לפיד.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ראש ממשלת השנאה!
      חצי עם מחוץ לממשלת ה'אחדות'

    2. 1

      למי שלא יודע, בנט נולד להורים רפורמים אמריקאים, אחר כך לצרכי התאקלמו סיפרו איזה סיפור כיסוי של תהליך חזרה בתשובה כאילו אל עבר הציונות הדתית. עובדתית הוא הוריד את הכיפה (והחזיר באקט פוליטי לדופן השמאלית של קרחתו, נשוי לחילונית, תמיכתו ברפורמים היא מן המפורסמות, הוא צעד כבר בברית אחים עם לפיד פעם אחת, ועכשיו עוד פעם עם הסכמה מלאה להסכמים קואלציונים שכל מהותם היא עקירת הדת, וכמובן בתוך ההסכמים ישנם סעיפים הפותחים את הדלתות לרפורמים. אז בקיצור, כמו שאומר הפתגם העממי אמריקאי: אם זה נראה כמו ברווז, הולך כמו ברווז ועושה קולות של ברווז – זה ברווז